Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Wake-up call

My second life as a vampire [afgewerkt]

26 juni 2010 - 10:47

495

7

460



Wake-up call

Bella (POV)

Die nacht, toen Edward en ik 'naar bed gingen' hadden we een heleboel om over te praten. Zou de roedel uit deze buurt problemen willen maken met ons. Misschien konden we ook wel een verdrag sluiten met hen?
'waar denk je aan lieverd?' vroeg Edward en hij gaf me een kus op mijn hoofd.
'Aan van alles eigelijk. Ik maak me vooral zorgen.'
'Ja, je hebt gelijk er is erg veel om zorgen over te maken vandaag, maar geloof mij, het zal allemaal uiteindelijk wel goedkomen.' zei hij
'Zolang wij maar bij elkaar zijn.'
'Zolang wij maar bij elkaar zijn.' beaamde hij. Hij nam me in zijn armen en samen droomden we weg totdat de zon weer op zou komen.

Edward (POV)
Rond een uur of zeven maakten we ons zachtjes los uit onze omhelzing. Ik moest Renesmee wakker gaan maken.
'Bella, lieverd, ik ben Renesmee halen, ga jij even douchen of jezelf aankleden?'
'Maak Jacob ook gelijk even wakker, die brengt Renesmee edere dag naar school.'
'Zal ik doen liefste.'
Toen ik de kamer van Renesmee inliep, schrok ik me dood. Zover dat mogelijk was bij iemand als ik. Renesmee lag niet in haar bed. Ik stormde zo snel als ik kon de kamer van Jacob binnen, om te vertellen dat Renesmee weg was. Toen ik zag wie er allemaal bij Jacob in bed lagen, voelde ik me boos worden. Ik wilde Jacob uit bed smijten en zo snel mgelijk Renesmee daar vandaan halen. Maar ik zag de vredige gezichten die zo gelukkig leken. Dus besloot ik om ze toch zachtjes wakker te maken. Ik moest toch nog aan Jacobs veel te lange lijf schudden, want hij sliep dieper dan wie dan ook in dit huis. Toen ik omkeek, zag ik dat Jasper lachend tegen de deurpost hing.
'Wat doe jij hier Jazz?' ik voelde me een beetje verbaasd.
'Nou Eddie, ik voelde je paniek net, dus ik dacht, er is iets verschrikkelijk mis, ik ga hem even helpen.'
'Nou, ik kan ergens best wat hulp gebruiken, ik krijg ze met geen mogelijkheid wakker.'
'Mag ik?' vroeg hij grijnzend.
Ik zag wat hij van plan was te doen met Jacob.'
Ik begon ook te grijnzen 'Ja jasper, maar zeg niet dat ik het goed vond.'
Hij pakte Jacob op en hing hem over zijn schouder.
Niet veel later hoorde ik een harde: 'GODVERDOMME, WELKE KLOOTZAK ZET MIJ NOU WEER ONDER DIE FUCKING DOUCHE.'
'Iedereen in het huis lag helemaal dubbel van het lachen. Vooral Rosalie vond het wel erg leuk. 'Misschien raakt hij die hondenstank van hem dan eens kwijt.' zei ze met een geamuseerd gezicht.
'Papa, wat is er aan de hand hier?' Nu was Renesmee ook wakker, misschien moesten we dit iedere ochtend maar doen.
'Oh, Jasper heeft een grapje uitgehaald met Jacob.' Ze begon zachtjes te lachen. 'Wat heeft Oom Jasper gedaan dan?'
'Omdat Jacob niet wakker werd, jij trouwens ook niet, heeft Jasper hem onder de douche gezet.' Het gelach dat uit haar mond kwam werd steeds harder. Totdat ze bijna uit Jacobs bed viel. Het was ook wel erg grappig.


Reacties:

1 2

flipdodo
flipdodo zei op 21 aug 2010 - 20:23:
hahaha!jacob en de douche XD


LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 20:11:
arme Jake, hahaha.
ik ga lekker verder «3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 26 juni 2010 - 22:43:
Hhahahahhahaah snel meer!!! melding?


twinsis
twinsis zei op 26 juni 2010 - 15:11:
leuk
snel verder
xx melis
melding ?


realMe
realMe zei op 26 juni 2010 - 12:29:
nu heb ik het toch gelezen,
heb weer een beetje tijd,
maar vraagje
vampiers kunnen toch niet slapen??
dat las ik in twilight