Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Geluk bij een ongeluk » Geluk bij een ongeluk

Geluk bij een ongeluk

26 juni 2010 - 11:58

160

3

256



Geluk bij een ongeluk

Er was eens een rijk en populair meisje. Maar omdat ze zo rijk en populair was had ze veel ‘vrienden’. Maar dat waren geen goede vrienden, en ze durfde niemand meer te vertrouwen. Gelukkig had ze haar zus, dat was haar beste vriendin. Ze deelden alles, van kleding tot geheimen.

Maar ze kwam op een dag een aardige jongen tegen, het werd een goede vriend van haar en ook hem vertelde ze haar geheimen. Hij was heel aardig voor haar en gaf haar een knuffelkonijn. Maar in die knuffel zat een afluisterapparaatje. En die jongen was stiekem een crimineel. Door het afluisterapparaatje kwam de FBI erachter waar die crimineel zat. Op een dag waren ze in het huis van het meisje. Toen er opeens een rookbom in de vorm van een kikker naar binnen werd gegooid, en het meisje werd doodgeschoten. De zus van het meisje was in hevige rouw. Maar toen vertelde de jongen dat hij werd gedwongen door een andere crimineel voor een pot pindakaas, en dat hij haar wilde doden. Maar ook vertelde hij dat hij haar al een poos leuk vond. De zus zei ook dat ze hem leuk vond, en werden verliefd. Ze rouwden samen om het meisje. En ze leefden nog lang en gelukkig.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 28 juni 2010 - 19:35:
Dit is echt zoooo melig!!

Weetje???
Je gebruikt vaaaaaaaak het woordje "maar"


SanderLover
SanderLover zei op 26 juni 2010 - 12:46:
Nee, niet echt.
Maarja die crimineel had Joël ervan gemaakt, en door Jelle kwam de FBI erachter, o en door Stijn werd ze vermoord!
Stijn is een moordenaar!!!
Nee, maar het moest vrolijk aflopen.
En je moet wat, dus heb ik dit maar gedaan.


thefatmanxd
thefatmanxd zei op 26 juni 2010 - 12:11:
Omg, vet realistisch ofzo xd.