Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 28

Because I love you, [Jonas Brothers]

26 juni 2010 - 23:58

253

0

209



Chapter 28

~ Nick's Point Of Vieuw
'Dit optreden was gewoon super', zegt Joe nog steeds hyper na het het optreden. Kevin en ik knikte instemmend. Ik doe mijn bezwete t-shirt uit en trek een fris t-shirt weer aan. Ik douche wel in het hotel. 'Nick heb je nog wat gehoord van Kate?', vraagt Joe. 'Nee, niet gebeld of gesmst, helemaal niks. Er zal toch niks zijn? want dit is niks voor Kate. Zou ze me niet willen smsen, omdat ik hier perse moet optreden'. 'Nick, we hebben het hier over Kate, mijn beste vriendin en jouw liefde. Ze zou zo echt niet denken. Ik wed gewoon dat ze gewoon een gezellig avondje hebt met Analeigh heeft en ze is daardoor gewoon vergeten om jouw te smsen', zegt Joe. 'Je hebt gelijk. Jij moet het wel weten, want Analeigh is jouw ware liefde', zeg ik grinnikend. Joe rolde opvallend met zijn ogen. 'Mijn kleine broertjes worden groot', zegt Kevin dramatisch. Joe en ik liggen plat van het lachen.
Ineens knalt de deur kei hard open. Big Rob staat in de deuropening. Hij heeft opgezwollen en rode ogen. Wat zou eraan de hand zijn? Ik heb hem nooit zo gezien. 'Nick, er is iets met Kate?', zegt Big Rob met een gebroken stem. 'Wat is er met Kate? Er is toch niks aan de hand', zeg ik bezorgd. Ik voelde Kevin's hand op mijn schouder. 'Rustig aan Bro, laat Big Rob uitpraten'. Ik knikte. Big Rob slikte. 'Kate is in het ziekenhuis. Ze is neergeschoten...'

[/center]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.