Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Simpsons » De Aap » De rommelmarkt

De Aap

27 juni 2010 - 11:53

512

3

436



De rommelmarkt

blablalalalalaaabaallabalbaablabab klaaar lezen maar!! Dikgedrukt: ik (nesrine) schuingedrukt: Fatiha

Nesrine

Hahaha fatiha en ik zijn nu ongeveer 50 jaar oud
en we zijn in de toekomst en dat is vet!. Met vliegende auto’s en vliegende apen!. Ook gingen we vandaag op de vliegende rommelmarkt verkopen.
We hadden 6 vliegende jeruis verdient. En een holbewoner zat naast ons en verkocht vuilnisjurken en zakken van aardappelen. Hij had in totaal 1 jeruis (spreek uit jerouz) cent verdient. Hij was zo blij hij kocht een snoepje. En hij riep dus:’’jeaaah ik heb een snoepje de laaste keer was in de préhistorie en daar waren snoepjes dus een darm van een aap!


Fatiha

Dus het was een darm van een aap. Doordat hij die darm heeft gegeten is nu zo harig als een beest, een aap dus. En hij bleef maar roepen: ‘2 jurkjes voor 2 vliegende juires!!’, tsss aap. Nou ik kan je vertellen die aap zag ze vliegen! Dus wij zaten naast die aap. En hij joeg al onze klanten weg, Ik had echt de neiging om te zeggen: ‘Hé, aap! Ga ergens iemand anders vervelen met je apengedrag! Maar wij hebben dus een hekel aan die man en hij is en blijft een aap.

1+1= 2, deze man is een aap.


Nesrine
En dan hebben we het niet eens over zijn vrouw gehad,Dat hij een vrouw kan krijgen 0_o’. En ja ze hadden dus ook een dochter genaamd APIE ze
schaamde zich gewoon niet! En haar vliegende kleding die ze dus wou verkopen op de vliegende rommelmark waren nou…..Neem het ergste woord van afschuwelijk en het was nog erger, wijvragen ons dan af waar zouden ze wonen?
Er zijn 3 mogelijkheden:

1.vuilnisbak
2.riool
3.in een boom bij zijn familly




Fatiha

Dat meisje ging dus helemaal gillen: ‘yeeeeeeeey, eindelijk hebben we wat verkocht, papa.
‘Ja, liefje, wat zal je moeder blij worden als ze hoort dat we eindelijk eens een keertje kunnen verhuizen van ons riool naar onze family in de boom!!!’
‘Oeh, ja dan kan ik met Bokito spelen!!’’
‘Jeah, leuk hè!!’
Ik en Nesrine hadden echt zoiets van: ‘Ja, je meent ‘t’
En die aap die bleef maar roepen: ‘2 jurkjes voor 5 juires!’ En nesrine die had echt zoiets van: ‘Oké’. Maar ik was het meest geirriteerd. Weet je waardoor? Door zijn stomme apengedrag! Ze bleven maar doorzeuren over hun apenfamillie. Vandaar dat Bokito was gevlugd, hij kon het geen dag uithouden met die apen!


Nesrine

Ja en wij dus ook!
En zodra er mensen langs kwamen hoorden je hem weer’ vuilnisjurken en knuffelties voor twee jeruis’!
Ooh ja er zat ook een aap naast hem volgens mij zijn zus!
Ze praate tegen hem! 0_0
En telkens als hij niks verkocht moesten Fatiha en ik dus lachen en hij keek dan onze kant op, en wij dus de andere kant op anders zouden we onze gezichten vertrekken van zijn lelijkheid,
Hij zou eens onder de grond gaan moeten wonen,ooh nee anders zouden de mollen, wormen het niet overleven
En Fatiha en ik zijn blij dat wij het nog overleefden!!!


Fatiha

Dat was dus onze dag op de rommelmarkt. Deze aap/holbewoner vergeten we nooit!! Als er een aap is ontsnapt uit een dierentuin ofzo, dan weten wij dat de family Monkey heeft toegeslagen mensen!


Reacties:


beertje
beertje zei op 12 maart 2013 - 9:35:
hahaha


Nesrine
Nesrine zei op 23 nov 2010 - 16:45:
hahah thnx


Pricyxxx
Pricyxxx zei op 8 nov 2010 - 20:33:
wow verder