Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » If I were a boy. *Tom kaulitz* » Hoofdstuk 2: opgelost.

If I were a boy. *Tom kaulitz*

27 juni 2010 - 18:41

526

0

241



Hoofdstuk 2: opgelost.

De volgende morgen stond ik op met veel hoofdpijn en zware ogen. Ik had die nacht nog lang geweend en wakker gelegen. Toen ik terug ging naar Tom zijn kamer zag ik dat hij nog sliep. Ik bleef in de deuropening staan en keek naar hem terwijl hij zachtjes ademhaalde, en dat feit alleen al stelde me gerust.
Ik werd wanhopig en ging toch weer langs hem liggen. M’n hoofd legde zich automatisch tegen hem aan en ik werd rustig door zijn regelmatige ademhaling. Hij verschoof wat en zette zich recht. Ik voelde zijn grote hand over mijn blote schouder wrijven. Hij stelde me gerust.
‘Ik blijf bij je voor altijd.’
Ik glimlachte en hoopte dat hij het zag.
‘Sorry van gisterenavond.’
‘Het is al goed.’ Hij gaf me een kus op m’n voorhoofd en ging naar de badkamer. Ik hoorde hoe hij de douche aanzette en zich uitkleedde.
Om half drie zouden ze het vliegtuig nemen naar Londen. Daar zouden ze tot morgen half vijf blijven.
Over een week begon hun nieuwe Tour. ‘Welcome to the humanoid city.’
Saskia en ik hadden allebei een aparte tourbus. Telkens als ik aan haar dacht kreeg ik een steek van jaloezie en werd ik bang. Ze had een relatie waar ik alleen maar van droomde.
Maar toch waren we beste vriendinnen, misschien omdat we ook een aantal dingen gemeen hadden.
‘Ik ga al ontbijten eh.’ Ik knikte en hij verdween in de keuken.
Ik kleedde me om en voegde me bij hem. Bill en Georg zaten er al.
‘Om hoe laat komt Gustav thuis?’ Vroeg Bill met een toast in zijn hand.
‘Ik geloof om half 11. Hij had me gisteren middag nog gebeld.’ Georg nam een slok van zijn fruitsap. Saskia zat langs hem en smeerde een boterham met smeerkaas.
Om half 11 stopte er een auto voor het appartement en stapte er een jongen met blonde haren uit. Hij was niet groot, meer een middelmaat en had een schattig gezichtje. Iedereen hier noemde hem Gustav. We hadden besloten dat we een restaurantje gingen doen.
Het werd een gezellig Italiaans restaurant, de ober zag er uit alsof hij alle etiquette kenden. Er kwamen heerlijke etensgeuren vanuit de keuken ons tegemoet.
We kregen de kaarten en eerst bestelden we wat wijn en kregen we als voorgerecht een kommetje met olijven en feta.
We bestelden ons hoofdgerecht en wachtte. Bill en Tom bespraken de afterparty, Gustav, Georg en Saskia bespraken de line-up van Pukkelpop. Het Belgisch concert waar ze al twee jaar naar toe gingen. Ze gingen altijd met z’n drieën. Georg ging ook mee, niet dat hij Gustav en Saskia niet vertrouwde, hij wilde gewoon zoveel mogelijk bij haar zijn.
Het werd al snel half twee. Op de luchthaven kuste we onze geliefden en wuifden we ze uit.
Toen liepen we naar de cadillac van Tom en reden we weer naar huis.
‘Denk je dat Tom de waarheid spreekt?’
Ze keek me vreemd aan.
‘Gisteren hadden we ruzie, ik zei dat hij niet trouw was, maar in andere bewoordingen en hij werd kwaad. Hij zei dat hij van me hield.’
Saskia zuchtte en keek me bezorgd aan. ‘Die jongen is niet goed voor je, ik snap niet waarom je nog bij hem blijft.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.