Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Cheater!

My second life as a vampire [afgewerkt]

27 juni 2010 - 18:19

607

7

384



Cheater!

Jacob (POV)

'GODVERDOMME, WELKE KLOOTZAK ZET MIJ NOU WEER ONDER DIE FUCKING DOUCHE.' schreeuwde ik, toen ik ruw werd wakker gemaakt uit mijn mooie dromen. Ik deed mijn ogen open en keek recht in het grijnzende gezicht van Jasper. 'Valsspeler!' riep ik uit. Ik mocht Jasper wel, hij was één van de mensen uit de familie Cullen die altijd leek te begrijpen hoe ik me voelde. Wat ook zo was. Ik rukte de deur van de douchekabine open, greep jasper bij zijn kraag en duwde hem de douche in, terwijl ik er zelf snel uitstapte. Terwijl Jasper de deur probeerde open te krijgen, duwde ik met al mijn kracht de deur dicht. Totdat ik toch maar besloot dat het grappiger was als jasper door de badkamer zou vliegen.
In mijn hoofd telde ik de tijd totdat ik de deur zou los laten. 3,2,1 NU! Ik zette een stap opzij en Jasper ging in volle vaart door de badkamerdeur naar buiten. Totdat hij tegen Emmet aan liep. Ik zag dat Renesmee uit mijn kamer kwam lopen, gevolgd door Edward, met een slaperig gezicht, maar ook heel geamuseerd. Ik liep naar haar toe en probeerde haar een knuffel te geven.
'Getver Jake, je bent zeiknat', zei ze terwijl ze me weg probeerde te duwen.
'O ja?' vroeg ik onschuldig, terwijl ik haar oppakte en in het rond zwierde.
Ze giechelde weer.
'Is het nu uit met de pret?' Vroeg Esme gemaakt boos. 'Ik zou graag nog even hier blijven wonen, zonder dat ik alles weer opnieuw moet inrichten.'

Niet veel later, hadden Jasper en ik ons afgedroogd en had iedereen zich aangekleed. Klaar voor een nieuwe dag op school. Ik pakte Renesmee op en zette haar in de auto.
'Zijn we er weer klaar voor?' vroeg ik. Ze trok een wenkbrauw op en keek toen alsof ze iets in haar schild aan het voeren was.
'Jakeee?' vroeg ze, en ze keek me zielig aan.
Ik was meteen op mijn hoede. 'Wat is er Nessie?'
Ze keek me nu gewoon zo lief aan dat ik mijn hart voelde smelten.
'Mag ik alsjeblieft spijbelen vandaag?'
'Nee.'
'Alsjeblieft? Alsjeblieft Jake?'
Wat was ik toch ook een slappe zak.
'Oh, goed dan! Maar je vader gaat me vermoorden om dit.'
'Pff, hij spijbelt zelf zo vaak.'
'Hmm, daar heb je wel een beetje gelijk in. Bovendien kunnen we dan samen Seth halverwege oppikken.'
'Jaa leuk.'
En even later reden we samen de garage uit.

Renesmee (POV)
Eindelijk had ik Jake overgehaald dat ik niet naar school hoefde vandaag. Ik moest ook nog zoveel vragen aan hem, over zijn verleden. Ik besefte nu dat ik nog helemaal niet veel van hem wist. Terwijl we met zijn auto het bos inreden, was ik al vragen aan het bedenken.

Uiteindelijk kwamen we aan bij een parkeerplaats waar we de auto konden lozen en zo liepen we samen verder het bos. Op een open plek hielden we uiteindelijk stil. We gingen samen op het zachte gras zitten. Ik nestelde me weer in zijn armen en begon mijn vragen te stellen.
'Zeg Jake, weet je nog welke vraag ik je gisteren voordat ik in slaap viel had gesteld?'
Hij trok een moeilijk gezicht voor hij antwoord gaf.
'Hmm nee dat weet ik niet meer.'
'Dan stel ik hem wel nog een keer.'
Het was even stil aan zijn kant, voordat hij antwoorde: 'Oke.'
'Heb jij weleens van iemand anders gehouden dan van mij?'
Hij keek nog moeilijker dan daarnet.
'Hoezo dat.'
'Nou, het is toch logisch dat je als persoon niet alleen maar van één persoon gehouden hebt?'
'Nee dat is wel een beetje zo.'
'Nou dan..'
'Weetje Nessie, het is een beetje anders bij mij dan bij andere mensen.'
Ik kon zien dat hij het moeilijk vond dit te vertellen.
'Het zit zeg maar zo...'
'Hee jongens.' zei een onbekende stem toen.


Reacties:

1 2

flipdodo
flipdodo zei op 21 aug 2010 - 20:26:
jeuj!
SETH!


realMe
realMe zei op 28 juni 2010 - 15:39:
aaah, niet lief
ga please snel verder
stomme proefwerkweken ook altijd
nu moet ik zo lang wachten.
p.s. veel succes met je proefwerkweek


Merel
Merel zei op 28 juni 2010 - 10:55:
SETHHIEE!!
MEER???


LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 20:13:
dat moet Seth zijn,
SethSethSeth «3 I'm obsessed, or something (a'
snel verder nu, want ik heb speciaal voor jou alles gelezen =3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 27 juni 2010 - 19:32:
Leuk! Leuk!! Leuk!!! Echt jij bent ver gekomen!!!
Snel verder melding???

xxx