Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 12.Boven

Morgenrood {afgelopen}

29 juni 2010 - 11:06

360

9

445



12.Boven

wat een domme titel zeg!!! Ik weet 't een beetje kort maar...

Iedereen stond te kijken hoe Bella op het bed lag. Ik wilde haar helpen, iets doen, maar ik kon het niet. De pijn die ik in m’n hoofd voelde was te erg. Maar ik probeerde het toch. Ik duwde mezelf weg van Jasper en liep richting het bed. Bella schonk me een flauwe glimlach toen ze me zag aankomen, Edward keek voor zich uit en Rosalie hielp Bella met haar kussen. Het ging nog wel goed, maar toen opeens, zo snel als de bliksem, schoot de pijn weer door mijn hoofd. Ik kromp in elkaar en Jasper rende naar me toe.
‘Sorry, ik … ik kan het niet’, zei ik spijtend. ‘Geeft niet, Alice. Je hoeft het ook niet te doen’, kraste ze. Ik kon alleen maar knikken.

Ik ging met Jasper naar boven, naar onze kamer. Ik ging op onze bed zittenen vroeg me af wat die hoofdpijn voorstelde. Waarom kreeg ik ineens een heftige hoofdpijn? Dit was me nog nooit overkomen.
‘Gaat het?’, vroeg Jasper bezorgd. ‘Ja het gaat wat beter’, zei ik.
‘Je kromp ineens in elkaar.’
‘Ja, ik had opeens zo’n hoofdpijn. Niet normaal.
‘Mmm… hoe kwam die hoofdpijn ineens?’
‘Dat weet ik niet. Het leek alsof hoe dichter ik bij Bella kwam het opeens meer werd.’
‘Mmm…’ Ik wist dat-ie zat te peinzen en ik verstoorde hem niet. Als hij de oorzaak wist van mijn hoofpijn dan kon ik daar iets aan doen.
Ik leunde achterover op het witte, satijnen bed en Emmet stormde binnen. De randebiel. ‘Hé, Jazz, kan ik wat plakband lenen?’
‘Ja, hoezo…?’
‘Em!’, vertoorde ik het 2-seconden gesprek. ‘Wat zei ik nou?’
‘O, ja. Effe wachten.’ Hij liep naar buiten, en klopte op de deur. ‘Binnen’, zei ik.
Jasper keek me met een grijns aan, rende naar het bureau, griste het plakband van de bureau en stond binnnen een achtste seconde voor Emmet.
‘Alsjeblieft.’
‘Euh.. dank je wel denk ik.’ Hij draaide zich om. ‘Weirdo’s’, mompelde hij in zichzelf.
‘Hoor wie het zegt’, riep ik terug. Hij reageerde daar niet op en liep zijn kamer in.
‘Waarom zou hij die plakband nodig hebben?’
‘Mmm… ik zou het niet weten. Je weet dat hij een weirdo is.’
‘Dat hoorde ik!’, schreeuwde Emmet. Ik en Jasper lachtte


Reacties:

1 2

lovevampire
lovevampire zei op 9 aug 2011 - 13:22:
waarom had emmett plakband nodig



irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 15:27:
Leuk, maar waar had Emmett de plakband voor nodig?


wordslover
wordslover zei op 20 okt 2010 - 18:25:
ik vind het echt een heeel goed verhaal! <'3


Rosie16
Rosie16 zei op 24 juli 2010 - 12:40:
Emmet is gewoon Koel


justAgirl
justAgirl zei op 29 juni 2010 - 13:32:
nu ben ik nieuwsgierig ^^
emmet is cool
XXXX