Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » Is this the truth Life? » Hoofdstuk 1

Is this the truth Life?

29 juni 2010 - 18:33

174

1

249



Hoofdstuk 1

‘Shit! Mam ben je er nog?!’ Roept Kristen vanuit haar kamer. Niemand reageert. Er valt een stilte. ‘Hallo?!’ Roept Kristen nog een keer. ‘Nou nee dus dat lijkt mij dus niet, great.’ Zegt Kristen nogal teleurgesteld. ‘Ja natuurlijk, moet je maar is zien moet ik net weer hebben hé. Denk je lekker gezellig op stap te kunnen gaan en dan ben je je mobiel kwijt lekker handig. Het laatst was hij toch echt bij mijn moeder omdat ze mij mobieltje perse even moest lenen omdat die van haar stuk is.’ Zegt ze een beetje geïrriteerd. ‘Weet je dat in mijzelf praten heeft ook niet echt zin geloof ik. Ik ga gewoon opstap en als ik te laat thuis ben, dan is het niet mijn schuld. Mooi excuus.’ Zegt ze in haarzelf. Een uur later is ze bij het pleintje waar ze heeft afgesproken met haar vrienden. (nou ja halve vrienden dan: de alcohol dealers) ‘Zo daar ben je eindelijk met je geld, ja toch?’ Werd er geschreeuwd vanaf de andere kant van het plein.


Reacties:


justAgirl
justAgirl zei op 2 juli 2010 - 17:50:
Leuk!
xxx