Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 18

Our house

9 juli 2010 - 14:18

180

0

146



18

IK hoorde hoe Memphis in tranen uitbarstte, hoe blij Elisabeth was. Ik glimlachtte. Alecs armen lagen om me heen.
'Je bent gewoon veel te goed bezig,'mompelde hij. 'Je bent net een engeltje.'
'Dat zegt Puk ook altijd..'
'Maar ik vind het niet erg. Ik vind het wel schattig eigenlijk.' Ik kwam overeind.
'Alec. Cullen. Ik. Ben. Alles. Behalve. Schattig.'gromde ik. Hij schoot in de lach.
'Geintje joh. Ik hou gewoon van je.' Ik sloeg mijn armen om hem heen, en gaf hem een klein kusje op zijn mond.
'Meer niet...' vroeg hij quasi-teleurgesteld. Ik grinnikte.
'Alleen als jij ophoud met me schattig te noemen.' Hij knikte braaf.
'Je bent een gemeen vervelend monster!'


Toen ik de lasangette op had trippelde ik naar de woonkamer. Ik zag Memphis en Lauren en nog twee mensjes. 'hooii!'mompelde ik.

Memphis kletste honderduit. Over school, haar vriendinnen en mama was heel blij voor me toen ze hoorde dat ik ingeprent was met Seth. 'Gefeliciteerd meid,' zei ze. 'Jij bent toch ook met papa ingeprent?' vroeg Memphis. 'Ja... maar dat is een nogal lang verhaal.' Ze grinnikte.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.