Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 29

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

30 juni 2010 - 16:21

559

0

169



29

'Hoi!' zei ik vrolijk, toen Noël en Nick er bij kwamen zitten. Noël kwam naast me zitten.
Na een tijdje sloeg Joe zijn arm om me heen. Ik sloeg hem weg.
'De paparazzi is al weg,'mompelde ik. Noël keek me vaag aan.
'Lang verhaal, vertel ik zo wel.'


ik knikte. ik rommelde wat in mijn tas en vond ene pakje kauwgom. 'jeej!'juichte ik. Ik propte er 2 in mijn mond

'Mag ik er ook een?'
'And me to?'
'And I?' Joe
'And I?' Nick
'And I?' Kevin
'And I?' Big Rob.
And IIII?' Frankie. Wacht. Frí¡nkie? Waarom was Frankie er?
'Oh, and meeee' een ander stemmetje. Een jochie van ongeveer Frankies leeftijd kwam bove nde stoel uit piepen. De achterste stoel.
'Wie is dat?'fjluisterde ik in Joe's oor.
'Oh, da's James. Hij spoort niet.'
'Jij spoort niet!' gilde hij terug.
'Nee!'
'Wil je vechten?!"
'Oh, kom maar op!'


'oke weet je! wie het pakje vangt mag hem hebben' Ik wierp het pakje in de lucht, het kaatste terug door het lage plafond-ding, recht op mijn schoot. 'oke ik heb hem en jullie mogen niet!'

'Ook niet als je Joe een opdracht geeft?'hintte ik. Noël dacht even na.
'Dan mag jí­j nu uit het raam gaan hangen en iets schreeuwen. En dan krijg je er misschien eentje.' Joe knikte, draaide het raampje open, en begon te schreeuwen.
'HOEOWOEOWOWOWOEEWO JONAS BROTHERS WOWHOAHOA!' En verder versond ik het niet. Ik schoot in de lach.
'Got it,'mompelde Kevin.'Dat gaat op Youtube.'
'En krijg ik nu een snoepje?'
'Nee. Ik zei misschien.'


ik duwde het pakje weer terug. 'dat is niet eerlijk!'riep Joe. 'het leven is niet eerlijk!'riep ik terug, ookal zaten we bijna naast elkaar.

Toen we zo'n beetje bij Schiphol waren, was ik doodmoe. Ik gaapte. Joe keek op, en grijnsde.

In het vliegtuig plofte hij naast me neer, alweer. En volgens mij was hij helemaal happy toen ik met mijn hoofdo p zijn schouder in slaap viel.


ik duwde de oortjes van mijn ipod in mijn hoor en drukte de muziek aan. Nick zat naast me de film te kijken, waar ik niet veel van begreep

Ik lag te slapen, maar voelde wel hoe Joe's arm om mijn nek belandde. En ik hoorde Nick grinniken, Kevin snurken.

zeg maar later

Het lampje met riemen om sprong aan. ik zag Joe, Heather wakker maken. Ik zuchte en klikte zelf de riem ook vast.


'Laat me slapen,'gromde ik.
'Nee, je moet nu echt e ven wakker worden. We gaan landen.'
'Dan landen ze lekker.' Ik hoorde Joe zuchten, en er kwam een lading water in mijn gezicht.
'GOd. Samme!'schreeuwde ik, iets te hard, ne verkocht Joe een klap in zijn gezicht, en maakte chagerijnig mijn riem vast.


nick schoot in de lach. Ik drukte mijn ipod uit en keek uit het raampje. na 20 minuten waren we geland. Iedereen wou er dus meteen uit. dus we bleven even zitten zodat het geen geduw en getrek werd

'Joy, nee!' Een meisje van een jaar of achttien kwam aanlopen. Er waggelde een kind van twee voor haar uit. 'Joy, ik waarschuw je, blijf. Hier!' Ik tilde het kind op, en gaf haar weer terug.
'Dankje, ik was al ba... Hé! Jij bent dat meisje van Joe Jonas! Mag ik een handtekening?' Euhm... What. The. FUck?


Ik stond op en volgde nick, die james volgde, die Frankie volgde, die kevin volgde. en Joe en Heather bleven nog even wat doen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.