Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Aurora » She is my sun, My moon, My Everything

Aurora

1 juli 2010 - 17:02

585

9

361



She is my sun, My moon, My Everything

Je kan nu het verhaal zien uit Embry's POV. Laat even een reactie achter met wat je er van vind. <3

Embry (POV)
Niet lang nadat ik Elisa had afgezet, veranderde ik me snel om in mijn wolfgedaante. Ik rende zo snel mogelijk weg van deze plaats, ik voelde me nooit prettig als ik over de grens moest naar de Cullens. Het voelde verschrikkelijk. Gelukkig was het leeg in mijn hoofd. Het was overdag een uur of één en al mijn roedelbroeders waren nu bij Emily, waarschijnlijk een halve koe naar binnen aan het proppen. Ik had ook honger, maar het enige waar ik aan kon denken was Elisa. Ik had nooit gedacht dat als ik zou inprenten, dat het met een vampier meisje zou zijn. Dat sloeg echt nergens op. Misschien had ik het me verbeeld. Maar ik kon zweren dat dat niet zo was. Ik kende het gevoel. Ik had het gezien bij Sam en Jared. En het gevoel was precies hetzelfde. Ik vroeg me af hoe mijn broers zouden reageren op dat nieuws. Ik hoorde ze het al helemaal zeggen.
Paul: 'Ben je ingeprent met een bloedzuiger, wat heb jij, je hoofd gestoten of zo.'

Ondertussen was ik al over de grens, en bijna bij het huisje van Emily en Sam. Ik veranderde me snel terug en trok mijn korte broek aan, die aan mijn been gebonden zat met een touw. 'Daar gaan we dan.' mompelde ik tegen mezelf en stapte het huisje binnen. Mijn vermoeden klopte, iedereen zat te eten, of eigelijk hun eten naar binnen te proppen. Ik had ook honger. Maar ik kon niets anders dan me zorgen maken om Elisa en wat er met haar gebeurd zou zijn als iemand anders haar in het bos had gevonden. Die gedachten deed pijn. Ik probeerde aan iets anders te denken.
'Hee Embry, ben je daar eindelijk? Heb je soms geen zin om te eten?' Paul keek ongelovig naar me op.
'Jawel, maar..' Ik kreeg het bijna niet over mijn lippen heen. Sam merkte het.
'Wat is er aan de hand, Embry?' Ik zuchtte: daar gaan we dan.
'Ik ben ingeprent.' De jongens keken verbaasd naar me.
'Serieus?' vroeg Jacob, 'Maar met wie dan?'
'Nou uh, het zit zegmaar zo..'
'Wie is het Embry?' In Sam's stem zat het geluid van de Alpha. Ik kon het niet negeren.
'Elisa.' fluisterde ik.
'Wie is dat nou weer?' Jared keek verbaasd er woonde verder geen Elisa in La Push of Forks.
'Het is een soort van een vampier.' Ik keek naar mijn voeten en wachtte de reactie af.
Toen ik na 5 minuten weer opkeek van mijn voeten omdat er nog steeds geen reactie was, begon ik bang te worden. De andere keken naar me met verschillende blikken.
Sam keek ongelovig. Jared keek stomverbaasd en Jacob en Paul keken woedend. Quil keek ook eerst stomverbaasd maar lachtte me toen toe.
'Leuk voor je jongen. Maar hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar.'
De anderen moesten een beetje lachen om zijn opmerking. Ik had verwacht dat Paul woedend zou worden, maar dat viel nu mee. Misschien omdat hij aan het eten was? Ik hoopte niet dat zijn reactie later nog zou komen.
'Wat heb je met haar gedaan Embry?'
'Ze was nieuw, ik heb haar naar de Cullens gebracht.'
'Oke, goed gedaan Embry maar we moeten het hier nog eens goed over hebben. Dit kan gevaarlijk zijn.' Sam keek een beetje bezorgd.
'Ja ik weet het. Maar ik kon er niets aan doen, ik werd naar haar toe getrokken.'
'Ja man ik weet hoe dat voelt, heel raar, had ik ook bij Kim.' En ze richten zich allemaal weer op hun eten. Daarmee was dit gesprek voorbij, voor nu dan.


Reacties:

1 2

Zinegirl
Zinegirl zei op 2 juli 2010 - 22:39:
Het zou geloofwaardiger zijn als Paul uit woede in een wolf verandert was ofzo. Maar ik vind het verhaal leuk.
Melding?

xxx


twinsis
twinsis zei op 2 juli 2010 - 22:22:
echt leuk !
snel verder
xx melis
melding ?


LaxPush
LaxPush zei op 2 juli 2010 - 13:38:
Ik had nooit gedacht dat als ik zou inprenten, dat het met een vampier meisje zou zijn.
hahaha, ik wist het xdd
maar je gaat weer te snel.
En het is raar dat Paul niet boos wordt,
heeel raar xd


4passions
4passions zei op 2 juli 2010 - 12:30:
XD dat viel goed mee, misschien inderdaad als Paul eens honger heeft...:s

En Elise weet het ook nog nietXD wil weten hoe ze het er van af brengt bij de Cullens!

x


JeRiNo
JeRiNo zei op 1 juli 2010 - 19:51:
leeeeeuk!
echt droog: 'Leuk voor je jongen. Hoe krijg je dat voor elkaar?'
heeeel snel verder!
xx