Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 22.Take care of me.

Trip to hell!

1 juli 2010 - 18:00

899

1

289



22.Take care of me.

Hey lieve lezertjes! Ik ga vanaf 4 juli tot 16 juli op vakantie met een vriendin, dat betekent dus dat ik geen vervolgjes meer online kan zetten. Maar geen zorgen, daar heb ik iets op gevonden. "4passions" wilt in de periode dat ik op vakantie ben, mijn profiel overnemen. Dat houdt in dat ze de vervolgjes, die ik op voorhand heb geschreven, online zet. Ik vind het echt ongelooflijk lief van haar! Bedankt "4passions".

Tom boog zich over je heen en plaatste zijn ene hand in je knieholte en de andere op je rug. Zacht tilde hij je op maar toch je een kleine kreun niet onderdrukken. Tom liep met jou in zijn armen door de gangen. Tom zei rustig 'Keisha, why didn't you call us?' je zweeg en keek meteen weg van Tom. Je kon nu toch moeilijk zeggen dat je bang was dat ze zouden denken dat je aan het doen was alsof je ziek was. En dat ze je dan zouden slaan terwijl je eigenlijk echt ziek was. Tom bleef tot je verbazing rustig en zei 'Were you afraid?' je knikte zachtjes, Tom zei vriendelijk 'You don't need to be afraid, we won't be angry when you're really ill.' weer knikte je zacht. Tom liep met jou in zijn armen de woonkamer in. Je deed meteen je ogen dicht toen het felle licht je ogen tegemoet kwam. Tom herpakte je even want je begon uit zijn armen te schuiven. Een pijnlijke kreun verliet je mond. Je deed je ogen een klein beetje open zodat je toch iets kon zien. Je zag Georg en Gustav op de playstation spelen terwijl Bill het spel zat mee te volgen. Maar toen Tom de kamer in kwam waren alle blikken op jullie gericht. Meteen hoorde je Bill luid roepen 'Oh God! What's happened!' hij zette zich meteen recht en kwam naar jullie toe. Je begon te piepen van pijn en huilend probeerde je je dichter tegen Tom de drukken zodat het geschreeuw van Bill niet zo luid zou klinken. Je hoofd leek te ontploffen, je hoofdpijn was al verschrikkelijk en nu begon Bill nog even doodleuk te schreeuwen. Tom siste boos iets naar Bill toe, zelfs het gesis van Tom deed pijn. Tom liep naar de zetel en legde je daar voorzichtig neer. Meteen rolde je je op tot een bolletje en drukte je je handen hard tegen je hoofd terwijl je huilend fluisterde 'Please let it stop!' Bill hurkte voor je neer en streelde zacht over je rug. Bill fluisterde zacht 'Hey Keisha, don't worry everything's going to be all right.' hevige snikken verlieten je mond, je voelde je echt verschrikkelijk. Bill stond op en liep naar een tafeltje dat in de hoek van de kamer stond. Daar nam hij een dekentje op en liep er mee naar jou. Bill legde het deken voorzichtig over je heen en zei dan 'I think this will be better.' daarna zette hij zich naast je neer en legde hij je hoofd voorzichtig op zijn schoot. Bill streelde sussend door je haren, op dat moment kwam Tom de kamer in met een thermometer, een glas en enkele pilletjes. Hij liet zich zacht langs de andere kant van je neer glijden en zei zacht 'Keisha, can you sit up straight please?' moeilijk probeerde je jezelf op te duwen maar het leek alsof alle kracht uit je armen was weggezogen. Bill had het gezien en greep zacht je armen beet en hielp je om recht te gaan zitten. Bill sloeg meteen een arm rond je heen, toen je rechtop zat, zodat je niet om zou vallen. Tom gaf je de thermometer aan, onhandig stak je het onder je oksel en wachtte ongeduldig tot het belletje weer ging. Pijnlijk piepte je toen uiteindelijk dan toch het belletje ging en meteen gaf je de thermometer terug aan Tom. Tom's gezicht betrok bij het zien van de thermometer. Tom zei zuchtend 'Bill, this isn't good.' hij toonde de thermometer aan Bill en meteen betrok ook Bill's gezicht bij het zien van de thermometer. Tom gaf je het glas water aan en enkele pilletjes. Je nam voorzichtig het glas aan, maar net toen je aan pakte leek het alsof net als bij je armen en benen alle energie was weggezogen. Het glas begon langzaam uit je hand weg te glijden doordat je hevig aan het trillen was. Het water in het glas gutste bijna over de rand. Bill greep snel het glas beet zodat het niet zou vallen, je legde de pilletjes op je tong en bracht het glas trillend naar je mond. Bill hielp je met drinken want anders zou al het water uit het glas zijn gegleden. Moeizaam slikte je de pilletjes door en gaf het glas terug aan Tom. Tom zuchtte zacht zijn hoofd en zei 'Girl, you need to rest. I will bring you back to your room.'

Tom legde je voorzichtig neer op je bed en trok het deken over je heen. Maar veel hielp het niet, want je lichaam was nog steeds hevig aan het trillen van de kou. Bill kwam naar je toe met nog een hele stapel dekens in zijn hand. Hij legde de twee dekentjes over je en wreef toen lief door je haren. Blijkbaar hadden de jongens zich niet voorbereid op een koude nacht, want de dekentjes waren niet dik. Bill zuchtte toen hij zag dat je nog steeds hevig aan het trillen was. Bill zei zacht iets tegen Tom die knikte. Bill stond terug recht en hij en Tom begonnen zich voor je uit te kleden. Geschrokken sloeg je het deken verder over je heen. Wat waren ze in hemelsnaam van plan? Gingen ze je verkrachten? Gingen ze echt misbruik van deze situatie maken? Huilend drukte je je gezicht in het kussen en piepte je bang 'Alsjeblieft doe me niets.'

Leave a comment please.


Reacties:


4passions
4passions zei op 5 juli 2010 - 11:24:
:o...!!!!