Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Aurora » Okay, I start to feel really stupid right now..

Aurora

3 juli 2010 - 10:21

726

8

329



Okay, I start to feel really stupid right now..

Embry (POV)
Ik had mijn mobieltje niet meegenomen naar de grens. Dat leek nu heel stom want ik kon de Cullens nou niet bereiken. Vampiers zullen toch ook wel in het telefoonboek staan? Vast niet. Waarschijnlijk bestonden de Cullens volgens de wet niet eens. Ze zouden vast geen geboorte-akte hebben van 18 jaar geleden ofzo. Ik had geen zin om voor mijn telefoon terug te rennen. Dus besloot ik maar te gaan roepen.
'Elisa? Kun je me horen.' Ja dat voelde heel stom. Dit sloeg zelfs helemaal nergens op. Maar ik moest weten dat het goed met haar ging. Nog maar een keer dan. 'Elisa?' Hallo? Ik ben het Embry!'
'Geritsel aan de overkant van de rivier. De enge blond harige bloedzuiger kwam tussen de bomen door gelopen.
'Wat wil jij van Elisa?' Goede vraag Bloedzuiger, dacht ik bij mezelf. Ik besloot maar een beetje beleefd te blijven. Misschien mocht ik dan Elisa ooit nog zien.
'Dat is nogal een lang verhaal..' Hij keek me raar aan.
'Je bent toch niet...' Wauw, hij wist het al binnen drie seconden.
'Jawel, als je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld.' Ik moest lachen om mijn eigen ingewikkelde zin. Er kon zelfs bij hem een klein lachje vanaf.
'Maar mag ik haar nu zien?' Ik hoorde dat mijn stem een beetje zeurderig klonk, als die van een kind die graag een snoepje wil.
De bloedzuiger zuchtte eens diep. 'Hond, Elisa is nu aan het jagen. Misschien kun je morgen opnieuw hier komen staan rond een uur of drie?'
'Zo lang nog?' weer dat zeurderige toontje van mij.
'Sorry, maar ze moet echt eerst jagen en dan moeten we haar straks de regels nog uitleggen.'
'O, maar kan het morgen niet eerder?'
Weer zo'n diepe zucht. 'Goed dan. 12 uur en geen minuut eerder. Deze plek. Kom asjeblieft zonder je roedel honden.'
Ik voelde me boos worden om zijn minachtende toon. Hoe durfde die vieze bloedzuiger af te geven op mijn roedel. Hou je in Embry, hou je in. Anders mag je haar nooit meer zien, dacht ik bij mezelf.
'Oke, goed dan.'
'Tot morgen hond.'
'Tot morgen bloedzuiger.'
Zou gauw als Jasper weg was, veranderde ik mezelf in een weerwolf. Ik was nog steeds boos op hem. Dus moest ik misschien nog een paar bomen slopen zodat ik ook mijn boze gevoel zou kunnen kwijtraken. In mijn hoofd was het gelukkig stil. De anderen waren of aan het eten of aan het slapen. Ik had ook honger. Dus rende ik zo snel mogelijk terug naar La Push. Toen ik het huisje van Emily binnen kwam. Was het daar heel stil. Mijn meestal hele drukke roedel broeders en zuster, waren nu heel stil.
'Wat is hier aan de hand?'
Leah was degene die antwoord gaf: 'Terwijl jij aan het slijmen was bij die vieze bloedzuigers van je..'
'Hou je kop Leah!' Quil en Sam namen het voor me op.
'Sorry hoor. Iniedergeval terwijl jij in het bos was, is mijn broertje verandert.'
'Seth?'
'Nee mijn oma nou goed.' Ze werd boos.
'Sorry Sorry, hoe is het met hem?' Sam was degene die antwoord gaf op mijn vraag. 'Het gaat redelijk goed met hem, eigelijk beter dan verwacht. Maar hij is nog zo jong.'
Ik knikte, ze hadden gelijk. 15 was geen leeftijd hiervoor.
Ik ging naast Quil zitten en nam een Muffin. Zo zaten we nog wel een tijdje, totdat Seth terugkwam. We moesten hem nog het een en het ander uitleggen.
Dat ging nog wel een tijdje duren.. Het enige waar ik op wachtte was op het moment dat ik morgen weer tegenover Elisa kon staan. Zouden haar ogen nog steeds vlammend rood zijn? Of meer de gouden kleur van de Cullens. Het was Quil die me uiteindelijk uit mijn dagdromen hielp. Hij zwaaide met een hand voor mijn gezicht. 'Aarde aan Embry, aarde aan Embry. Misschien moet je maar lekker in je eigen bedje gaan liggen kwijlen over je nieuwe liefje.'
'We kunnen hem ook afmaken en in een rivier dumpen.' Leah leek dit een erg leuk idee te vinden.
'LEAH.' Alle jongens die in de kring zaten, riepen het uit.
'Nee, ik ga wel slapen. Ik moet zoiezo nog ruzie maken met mijn moeder.'
'Dag jongens!'
'Tot morgen Embry. Droom maar fijn.' Ik werd er nu al meegepest.
'Zal ik doen.'
Niet veel later, toen ik terug bij mijn huis was, klom ik door het raam naar binnen. Gelukkig sliep mijn moeder al. Zogauw ik bij mijn bed was viel ik in slaap.


Reacties:

1 2

4passions
4passions zei op 5 juli 2010 - 10:59:
cool ik wil meer!:o
x


LaxPush
LaxPush zei op 3 juli 2010 - 14:01:
'We kunnen hem ook afmaken en in een rivier dumpen.' Leah leek dit een erg leuk idee te vinden.
ik ook =3
maar goed,
Embry verdient een leuker meisje ;$
en Seth is van mij «3
haha ;$
snel verder «3


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 3 juli 2010 - 11:37:
Leuk
Melding!!!
(L)


realMe
realMe zei op 3 juli 2010 - 11:26:
leuk, leuk, leuk,
ga please snel verder*puppyoogjes*


Zinegirl
Zinegirl zei op 3 juli 2010 - 10:55:
Mooi!
Melding?

xx