Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Death Note » Souhou. |Death Note| » Souhou : 1

Souhou. |Death Note|

3 juli 2010 - 11:07

299

2

395



Souhou : 1

http://i50.tinypic.com/8w003d.png

´Ik heb gewonnen, Kira!` Luidde steeds de stem van Near door mijn hoofd. De kloppingen van mijn hart weerklonken luid door mijn gedachten, die langzaam stiller werden.. Ik was verslagen. Kira is niet meer. Tenminste, dat dacht ik. Ik voelde niet dood aan, het was alsof ik vast zat in een lange droom en telkens weer wakker schoot, maar daarna weer in slaap viel. Alsof ik een ziel was, vast in de mensenwereld. Het laatste wat ik voelde was een droge keel en hoofdpijn. En een stekende pijn in mijn been. En dat ene meisje, wat steeds maar verscheen in de zogenaamde dromen. Bleek, lang, zwartharig, onschuldig..

´Ryuk! Haal een kom met water en een doek!` Zei een zachte meisjesstem. ´Zeg, ik ben je hulpje niet..` De schorre stem van Ryuk. ´Ryuk..` Zei het meisje serieus. ´Goed goed.` Mijn ogen opende langzaam en een fel licht scheen in mijn gezicht. Het meisje stond juist in het licht en ze leek daardoor op een engel. Plots bibberde ik en zag ik verband rond mijn middel gewikkeld waardoor mijn borstkas en buik zichtbaar werden. Ik schrok omhoog en dit keer leek het echt op het ontwaken van een droom. Het meisje stak haar hand uit en duwde me terug omlaag. ´Rustig aan, amigo.` Daar stond Ryuk, met een kom water en een doek in zijn handen. ´Goeiemorgen, Light.` Zei hij nonchalant. Mijn ogen sperde open. ´RYUK! Vuile verrader!` Schreeuwde ik woeden. Ik sprong terug recht maar de zachte handen van het meisje duwde me, dit keer wilder, terug op bed. ´Doe rustig!` Siste ze. Ze nam de kom en doek aan van Ryuk en maakte het doekje nat die ze vervolgens op mijn voorhoofd legde. Een koud, maar rustgevend, gevoel schoot door mijn voorhoofd. Ik kalmeerde vanzelf. Maar toch, wat gebeurde hier?


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 5 juni 2012 - 20:50:
huh ruyuk doodde light toch?


Iloveanime
Iloveanime zei op 29 sep 2011 - 21:27:
Dit verhaal is zo goed!
Ga alsjeblieft snel verder....
En krijg ik een reactie als er nieuw hoofstuk is?

Gr. Iloveanime (Een grote Death Note fan)