Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The She-Wolf and the Leech. [gestopt] » #Ontdekking

The She-Wolf and the Leech. [gestopt]

4 juli 2010 - 22:26

408

6

436



#Ontdekking

Maar ze was geen weerwolf. Wat dan wel?
Gwen besloot het aan Leah te vragen. Zij wist vast wel wat er met haar aan de hand was, ze was zelf immers ook niet echt menselijk. En nu ze zo snel kon rennen was ze er zo.
Gwen begon te rennen. Met het voorval van daarnet in haar achterhoofd nam ze een flinke omweg, maar toch stond ze binnen een halfuur bij Leah voor de deur. Het verbaasde Gwen dat ze niet moe was. Ze belde aan. Het duurde even voordat Leah opendeed.
Gwen zag haar ogen langzaam groot worden. Eén gruwelijke seconde keken ze elkaar aan.
“Gwen, NEE!”¯ gilde Leah. Gwen schrok van haar reactie. Was het zo erg?
“Wat is er met me?”¯ stamelde ze onthutst. Het duurde even voordat Leah zichzelf weer onder controle had.
“Je bent… je bent…”¯ Ze kwam niet uit haar woorden.
“Je bent een vampier!”¯ wist ze uiteindelijk uit te brengen.
“Vampier?”¯ herhaalde Gwen zachtjes. Leah knikte.
“Maar hoe, maar hoe…”¯ Vol verwarring keek ze Gwen vragend aan. “Ik bedoel, ben je gebeten? Hoe, wanneer, door wie…”¯ Duizend vragen kwamen in haar hoofd op. Gwen leek er ook niet veel van te begrijpen. Ze wist natuurlijk niet wat een vampier was, dat had ze haar nooit verteld. Toen Leah zichzelf weer enigszins onder controle had, pakte ze een spiegel en hield die aan Gwen voor.
Deze slaakte een kreet en sloeg haar handen voor haar ogen. Gwens ogen waren rood. Rood! En haar huid was bovendien zo bleek als die vreemde jongen die haar gebeten had. “Ben je gebeten?”¯ had Leah gevraagd. Ja dus. Het was allemaal de schuld van die vreemde jongen. Gwens ogen werden vochtig. Ze veegde haar tranen weg en keek voorzichtig weer in de spiegel.
“Wat nu?”¯ fluisterde ze met gebroken stem. “Wat zullen mijn ouders wel niet denken?”¯
“Ik weet het niet.”¯ antwoordde Leah, “Ik zal je naar een vampierenfamilie brengen die net buiten Forks woont. Zij zullen je wel advies kunnen geven.”¯
Gwen knikte alleen maar.
“Kom.”¯ Leah veranderde in een in een grijze wolf en stoof weg. Gwen rende haar achterna.

Even later stonden ze voor een groot, licht huis. Leah veranderde weer terug in een mens.
“Cullen!”¯ riep ze. Een paar tellen later werd de deur opengegaan door een vriendelijke, blonde man. Hij was even bleek als Gwen nu, dus hij moest ook een vampier zijn. Maar toen ze hem goed bekeek, merkte ze op dat hij geen rode ogen had, zoals zij, maar goudkleurige.


Reacties:

1 2

Zinegirl
Zinegirl zei op 5 juli 2010 - 22:06:
Echt? Maar huilende vamps zijn leuk
Achja het is maar fanfiction


MissFroggy
MissFroggy zei op 5 juli 2010 - 22:00:
leuk
mag ik meldig?

ooh btw: vamps kunnen niet huilen hun traanbuisjes zijn zeg maar dood


justAgirl
justAgirl zei op 5 juli 2010 - 14:54:
Leuk!
snel verder


realMe
realMe zei op 5 juli 2010 - 12:28:
leuk, verder
please snel verder


bijouken
bijouken zei op 5 juli 2010 - 10:15:
verder
melding ?

xkitty