Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » in that room

Unfare

5 juli 2010 - 15:34

277

3

229



in that room

pov: Ria
deze kamer was ook al versierd met kaarsen en rozenblaadjes aan de zeikant van de kamer stond een jacuzzi hey, aarde aan ria!! ik schrok wakker uit m'n gedachten ow, sorry en ik voelde hoe ik rood werd. ik werd opgetild door 2 sterke armen en op de rand van de jacuzzi gezet. hij begon me te zoenen. na een paar seconden had hij de rits van m'n jurk ookal open. ik stopte de kus en liep bij hem vandaan. wat? vroeg ik aan joe die me aan stond te gapen. niks zei hij snel en we deden onze kleren uit behalve ons ondergoed natuurlijk Joe pakte een fles wijn die op een tafeltje stond naast de jacuzzi en schonk 2 glazen in. ik wist dat ik nu niet mocht drinken en Joe ook niet vanwege zijn ring ehm... joe is dit wel een goed idee? vroeg ik twijfelend. hij keek me verbaasd aan maar daarna begrijpelijk niemand zal ons zien hoor. we zijn helemaal alleen. ik knikte en nam het glas aan en nog steeds twijfelde ik. op ons zei hij en we proosten. na 4 glazen waren we behoorlijk aangeschoten. ik schuifde naar Joe en begon hem te zoenen hij pakte me beet en draaide ons om hij begon me in m'n nek te zoenen en ademde steeds zwaarder. iedereen wist wat er nu gebeurde. ik kreeg een misselijk gevoel. ik duwde hem van me af en sprong de jacuzzi uit en rende naar het dek en gaf over. Joe kwam naast me staan en veegde het haar uit m'n gezicht. ik zou hem mijn geheim ooit moeten vertellen. mijn vraag was alleen hoe?


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 6 juli 2010 - 13:16:
Best wel...Vaag


saphira
saphira zei op 5 juli 2010 - 16:38:
Owh!!
Welk geheim??
Ik wil ook wel met Joe in een jacuzzi
Xx


Cullengirl
Cullengirl zei op 5 juli 2010 - 16:26:
okee... ik heb weer effe bijgelezen (kliep nogal achter...)
en ik wil weten welk geheim!
of had je dat al verteld maar heb ik dat gemist? kan ook hoor!
noujaa

snel verder!