Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Wewaii » Wewaii

Wewaii

6 juli 2010 - 10:38

219

0

195



Wewaii

Het was opnieuw een zanderige dag in Wewaii. Ergens in de vele eilanden van dit land lag een hotel, O' tel. De zaken gingen slechter en slechter daar. Het hotel was al 200 + jaar oud en altijd een toeristentrekker geweest. Maar vorig jaar waren de vele monumenten bij het hotel afgebroken. Dat zorgde voor een pak minder toeristen. Hoewel de baas , Or'an nog had geprobeerd het hotel te redden, wist hij dat het hotel zou moeten onderdoen voor andere hotels. Generaties lang had zijn familie dit hotel uitgebouwt, maar nu moest het sluiten. Or'an geloofde het niet. Als de laatste toerist, Peter Selie, zou vertrekken op 8 Juli 2010, zou het hotel sluiten. Or'an zuchtte en ging op een bankje zitten. 'Waarom net nu?' vroeg hij zich af. 'De zaken gingen vorig jaar nog zo goed, maar nu ...' Zijn gedachten werden onderbroken door een reclame op HOTEL-TV. "Enkele achtbanen te koop voor 9,8 miljard euro. Het betreft de achtbaan The Cycloon, The Piranha, en The Cona. Ook nog een stuk land te koop voor 6,3 miljard. Een totaal van 16,1 miljard! Neem contact op met het volgende nummer: ..." Or'an geloofde zijn oren niet. Dat moest hij hebben! Maar hij had niet genoeg geld. Alhoewel, hij kon ... Ja! En ... In gedachten verzonken stond hij op en ging hij naar buiten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.