Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 2: gebroken botten brigade!!!!

Wow! we're in a huge problemD=

6 juli 2010 - 14:17

422

1

244



Chapter 2: gebroken botten brigade!!!!

Sora werd na een lange tijd wakker.
"w-waar b-ben i-ik?, mompelde Sora.
"duh, in de middle of nowhere, gromde Roxas nijdig.
"Roxas broertje! je bent in orde!, riep Sora dramatisch vrolijk en omhelsde hem.
"oke, je kan nou wel loslaten, zei Roxas met een grimmige glimlach.
"waar is Sparky? en auw!, zei Sora en viel terug op de grond en greep zijn enkel beet.
"dat was ik vergeten te zeggen je been is waarschijnlijk gebroken, zei Roxas met een zucht.
"en dat zeg je nu pas!, riep Sora nijdig en sommeerde de Keyblade.
"is het hier Volty? vroeg een jongen met zwart warrig haar en een ronde bril op zijn neus.
"Pikapi!, riep Sparky en sprong in Sora's armen.
"Sparky, je bent oke, jochie, zei Sora opgelucht en probeerde voorzichtig wat gewicht op zijn been te zetten.
"chu, zei Sparky en keek bezorgd naar Sora die niet in orde scheen te zijn.
"o sorry ik ben Roxas en dit is mijn tweelingbroer Sora, zei Roxas en hield Shinx in zijn armen.
"ik ben Harry Potter en dat zijn mijn vrienden Volty de Pichu en Ron Wemel, zei Harry en Volty sprong op zijn hoofd en begroette Sora vriendelijk.
"Volty bracht Sparky naar ons toe voor hulp is er iets gebeurt dat jullie hier gestrand zijn?, vroeg Ron en hielp Sora met zijn evenwicht te bewaren.
"ja, zei Sora en keek zijn broer aan.
"uh, ja we zijn een soort van neergestort en ja... zei Roxas bedachtzaam.
"zo te zien is je broer gewond we brengen jullie naar Madame Plijster want dat been ziet er niet goed uit, zei Harry ongerust.
"nou ledematen breken is Sora's hobby dus maak je geen zorgen, zei Roxas droog.
"hey, dit keer deed ik het niet express als je dat soms denkt, zei Sora en keek zijn broer nijdig aan.
"geen commentaar, zei Roxas grijnzend en pakte Sora bij zijn andere arm terwijl Harry hen voor ging.
"ik ken jou pas net maar toch vind ik je nou al aardig, zei Ron met een lach.
"bedankt, zei Roxas en knikte grijnzend.

"Harry,waar zijn we precies? vroeg Sora na een stilte.
"op Zweinstens hekserij en Hocus Pocus, zei Harry simpelweg.
"laat me niet...zei Sora en viel op de grond.
"maak je geen zorgen hij heeft een harde klap gekregen en... zei Roxas en tilde Sora op zijn rug.
"pika, zei Sparky en keek bezorgd naar baasje.
"Pichu!, riep Volty hyper en besprong Sparky zo onverwachts dat hij omviel.
"Pikachu, gromde Sparky chagrijnig.
"kom opa, je lijkt je trainer wel, zei Roxas die geen beter woord kon verzinnen voor Sora.
"hier is het Kasteel, zei Harry en duwde de deuren open.
"whoa, dit is echt gaaf!, zei Roxas met twinkelende ogen.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 6 juli 2010 - 14:23:
Oooh..Sparky is een pikachu en die hoort bij die Sora en Roxas...En Volty is een Pichu van Harry en Ron...Of niet?
Ok, nu begrijp ik het
En het stukje is gelukkig ook al een beetje langer
Kom maar op dan met je volgende hoofdstuk