Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 3: ontmoeting met Malfidus!

Wow! we're in a huge problemD=

6 juli 2010 - 15:28

473

1

295



Chapter 3: ontmoeting met Malfidus!

Roxas, Harry, Ron en Sora stonden in een gigantische hal.
"huh?, waarom doet mijn hoofd zo'n zeer?, vroeg Sora versuft en keek om zich heen.
"Sora, jij bent ernstig gewond geraakt door die val dus hou je rustig, zei Roxas en Harry en Ron knikte.
"wat moeten we doen Harry? naar professor Perkamentus stappen en het vertellen van Sora en zijn broer?, vroeg Ron nerveus.
"waarom niet? ik zal niet zo gauw weten wat ik met hun moet doen, zei Harry met een grimmige glimlach.
"zo en kijk eens wie we daar hebben Pottermans en Wezel, zei een jongen met sluik blondhaar en een spits gesicht.
"wat moet je nou weer Malfidus heeft Volty je niet genoeg energie gegeven?, vroeg Ron nonchalant.
"wat heeft dat ongedierte er nou weer mee te maken?, gromde Malfidus.
"noem Volty geen ongedierte!, zei Sora nijdig en rukte zijn arm los van Roxas.
"kijk de tweelingbroer van Potter net zulk haar als hij, zei Malfidus lijzig.
"o bedankt en wil jij ook zo'n kapsel doet Sparky met genoegen toch Sparky?, vroeg Sora met een grijns.
"pika, gromde Sparky en kwam met vonkende wangen op Malfidus af.
Harry, Ron en Roxas moesten hun lach inhouden.
"dat durf je niet, zei Malfidus ijzig.
"o nee? Sparky Bliksemstraal, zei Sora en Sparky rende achter Malfidus en zijn vrienden aan.
"Dit vertel ik aan me vader!, riep Malfidus en rende weg.
Sora en Harry lagen op de grond van het lachen net zoals Ron en Roxas.
"jij bent echt geniaal, jongen, grinnikte Ron.
"tsja jaren lang ervaring met een vriend van me, zei Sora met een knipoog.
"kom we brengen je naar de Ziekenzaal, zei Ron.
de hele weg praatte Sora over zijn avonturen die hij had meegemaakt

"dus toen ik en Roxas in Hollow Bastion kwamen verraadde mijn beste vriend mij. hij wilde de Keyblade voor zijn eigen en ontnam het mij en ik besefte toen eigenlijk dat vriendschap belangrijker is dan de macht te hebben over een Keyblade dan je vrienden omje heen, vertelde Sora.
"cool, eigenlijk is het best wel zielig voor je vriend dat hij dacht dat jij hem had ingeruild voor Donald en Goofy als ik het goed zeg, zei Ron.
"ja, ik heb het hem vergeven, zei Sora en krabde over zijn hoofd.
"ik zou best met je willen ruilen, zei Ron met twinkelende ogen.
"nou het is niet zo simpel als het lijkt maar er zitten ook wel goeie dingen aan, hé Roxas, zei Sora een grijns.
"IK weet niet waar jij het over hebt, zei Roxas en werd vuurrood.
"we zijn er, zei Harry en maakte de deur open.
"Madame Plijster!, riep Ron.
geen antwoord.
"ga jij maar even met je been omhoog zitten dan haal ik Professor Anderling wel even, zei Ron en liep de zaal uit.
"ik heb een zware hekel aan dokters, mompelde Sora.
"ja, maar het is veel beter als je het laat nakijken, zei Harry.
Roxas zat voor zich uit te staren en dacht aan zijn vriendin.
"je hebt gelijk, verzuchtte Sora uiteindelijk.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 7 juli 2010 - 11:29:
Ik hoop echt dat ze beter word!
Keileuk geschreven