Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Violent Kiss » Hoofdstuk 1 - Katie McCollins

Violent Kiss

6 juli 2010 - 19:53

700

3

175



Hoofdstuk 1 - Katie McCollins

Op het strand langs de kust van Californie lagen een groep meisjes. Het was nog midden op de dag en ze genoten van een milkshake die ze net hadden gekocht bij een populaire snackbar in LA. Katie lag heerlijk in de zon toen op dat moment iemand riep.
"Katie!" riep de warme stem van een jongen.
De hele groep meisjes keek op. Helemaal links lag Grace, ze had rood achtig haar en een zwarte bikini. Naast haar lag Romy, de beste vriendin van Katie. Katie lag in het midden, met haar zwarte haar en haar spier witte huid. Ze keek even naar haar ring, ooit gekregen van een jongen, door de ring kon ze in de zon, dat moest ook wel, als je in LA leefde. naast Katie lagen Nicole en Demi.
"Ryan!" Katie sprong op en liep op Ryan af.
Hij had een zwembroek aan en zijn haar zat wild. Hij stond naast zijn skate board en was gespierd.
Katie gaf Ryan een kus op zijn wang.
"Wanneer ga je weg?" vroeg Ryan. ?
"Over een uur al." zei Katie verdrietig.
"Shit man." Ryan sloeg zijn armen om zijn vriendin heen.
"Ik ga je zo hard missen." fluisterde Katie in zijn hoor.
"Wanner kom je weer terug?"
"Ik weet het niet, snel!" beloofde ze. "Hoe laat is het eigenlijk?"
Ryan haalde zijn schouder op en viste toen zijn mobiel uit zijn broekzak. "half drie."
"Ik moet om drie uur weg!" Katie rende terug naar het strand en graaide haar handoek van het strand af.
"Moet je weg?" vroeg Romy.
Katie knikte en Romy stond op. De twee meiden gaven elkaar een dikke knuffel.
"Meteen smsen he als je er bent!"
"Belooft!"
Vervolgens omhelsde Katie haar andere vriendinnen.
"We praten wel weer op msn, toch?" vroeg Nicole.
"Tuurlijk! Over een maand ben ik zowiezo weer terug!"
"Ik ga je zo missen Kate!" snikte Romy.
"Ik jullie ook. Bye."
De meiden gaven elkaar een groupshug en daarna liep Katie op Ryan af.
"Ik breng je naar huis." zei Ryan.

Ryan parkeerde zijn auto voor het huis van Katie haar moeder.
"Kom." zei Katie. "Je mag heus wel mee naar binnen."
"zeker weten?" vroeg Ryan voor de zekerheid. Hij wist dat Katie haar meoder geen fan van Ryan was.
"Natuurlijk wel! Ze heeft niks te willen, jij bent mijn vriend en je mag normaal afscheid komen nemen." Katie trok Ryan aan zijn hand mee naar binnen.
"Ben thuis mam!" riep Katie.
"Hoi lieverd." zei Maria, de moeder van Katie. Haar ogen flitsten van Katie naar Ryan en toen naar hun handen. Ze keek vies.
"Hallo mevrouw Gretchen." zei Ryan beleefd.
"Hai Ryan." zei Maria ongeïnterreseerd. "Katie, de taxi is er over een paar minuten je moet even je spullen van boven gaan halen."
"Oke, kom." Katie liep naar boven en Ryan volgde haar.
De kamer van Katie was ruim en wit.
"Ik kan niet wachten om mijn zusje te zien." zei Katie vrolijk terwijl ze haar tassen pakte.
"Hoelang heb je haar al niet gezien?"
"4 jaar, dat is zo ongelovelijk lang."
"inderdaad."
Katie bracht haar tassen naar beneden, maar de taxi stond al klaar. Ryan bracht al haar bagage naar de taxi. Ook Boris, de vreselijk onaardige nieuwe vriend van Katie haar meoder stond buiten.
"Nou, lieverd. ik zie je over een maand." Maria gaf haar dochter slechts een knuffel.
Boris knikte alleen maar, Katie besteedde geen aandacht aan hem. Ze was blij dat ze van hem af was, ze zou hem in ieder geval niet gaan missen.
Katie vloog Ryan om zijn nek en zoende hem op zijn mond. Zijn handen voelden zacht op op de koude huid van Katie. Marie kuchte.
"bel je me snel?" vroeg Ryan.
"natuurlijk!"
De taxi toeterde als teken dat ze weg moesten gaan.
"Ik ga je zo missen." Katie gaf Ryan een kus op zijn mond en liep toen naar de taxi toe.
"Snel bellen he!" riep Ryan nog eens.
"Ik bel je meteen! Tot over een maand!" Katie stapte in de taxi en zwaaide naar haar moeder en Boris. Ze blies nog een kusje naar Ryan en die blies een terug. Toen reed de taxi weg, weg van California, weg van haar oude leven...


Reacties:


Bibi
Bibi zei op 7 juli 2010 - 12:11:
Ik ga de cullens er ook in laten voorkomen ^^


bijouken
bijouken zei op 6 juli 2010 - 22:09:
verder

melding ?

xxxxxxxx
kitty


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 6 juli 2010 - 21:25:
Leuk verhaal. Maar alsik jouw was zou ik de Cullens erin voor laten komen.
Snel verder! Melding?
xxxx