Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Violent Kiss » Hoofdstuk 3 - een wild feest

Violent Kiss

7 juli 2010 - 18:25

949

2

238



Hoofdstuk 3 - een wild feest

hoofdstuk 3 alweer, in nog maar 2 dagen haha.

Katie en Lori liepen een erf op, er klonk luide muziek uit een gezellig uitziend huis.
"Wiens feest is het eigenlijk?"
"Mandy haar feest, ze is wel aardig hoor."
"Hoe oud is ze?" vroeg Katie terwijl Lori op de voordeur klopte.
"16, ze zit bij mij in de klas." toen werd de deur open gedaan. In de deuropening stonden 4 mensen. Een blond meisje die er wel aardig uitzag, Guido, die Katie herkende van de foto's en in het echt nog knapper was. En nog twee bruinharige meisjes.
"Lori!" Het blonde meisje omhelsde Lori en keek toen een beetje onbegrijpend naar Katie.
"Mandy dit is Katie mijn zus." stelde Lorie Katie voor.
"Oh hey! Wat leuk, ik wist niet eens dat je een zus had." Mandy gaf Katie een knuffel.
"Ik ben vandaag hier naar toe verhuisd, ik woonde eerst in California." legde Katie uit.
"Je had daar moeten blijven, het is hier een dodeboel." zei Guido die tegen de deurpost aan leunde.
"Niet zo negatief meteen, Guido!" Mandy gaf Guido een duwtje. "Het is hier best leuk hoor, je moet het zelf leuk maken. Maar kom binnen!" Mandy maakte ruimte zodat Katie en Lori naar binnen konden. De hal en de woonkamer stonden vol met mensen, het was er warm en rook naar drank. De voordeur sloeg dicht en de muziek barste toen nog harder los.
"Kom, ik schenk jullie wat drinken in!" Mandy wurmde zich door de mensen heen naar de woonkamer, Lori en Katie volgden rustig.
"Blijf je hier wonen?" vroeg Guido toen ze de woonkamer binnen liepen.
"Ja. Ik ga wel in sommige weekenden terug, maar ja." antwoordde Katie.
"Wat wil je drinken?" riep Mandy boven de muziek uit.
"Oh ik hoef niks!" riep Katie terug.
Lori kreeg een mixdrankje die Katie niet kende.
"Je bent een stuk ouder dan Lori of niet?" vroeg Guido verder.
"Nou ik ben twee jaar ouder, ben 17." glimlachte Katie.
"Cool, ik ook." Guido had een soort australiaans accent en kwam erg relaxed over.
"Kom dansen." Guido pakte de hand van Katie vast en trok haar mee de drukte in. "Je handen zijn zo koud!" fluisterde Guido in de oor van Katie.
"Ben een beetje een koukleum.." glimlachte Katie.
Guido knikte en de muziek leek alle emoties weg te zuigen, Katie kon het bijna niet geloven dat ze hier nog maar een paar uur was. het voelde nu al als thuis, hoewel het nog best ongemakkelijk was omdat ze niemand hier kende.

Plotseling greep een warme hand in de schouder van Katie en trok haar weg van het warme lichaam van Guido.
"Oké. What the fuck?!" Een platina blond meisje stond met haar handen in haar zij tegenover Katie. Het werd stil in de hele kamer en iedereen keek naar Katie en het blonde meisje.
"Dí¡t is mijn vriendje. Wie de fuck ben jij?" Het meisje kwam dichterbij en greep Katie bijna aan haar haar vast.
"Jezus rustig!" zei Katie paniekerig.
"NIKS RUSTIG, JIJ JAT MIJN VRIEND!" Het meisje vloog Katie aan en trok aan haar haren.
"au!" katie werd mee gesleurd en de meisjes vielen samen op de grond.
"Nancy chill!" Guido greep het blonde meisje vast, maar ze hield zich stevig vast aan Katie.
"Laat me los!" gilde Katie, met een snelle beweging had ze het meisje vanhaar afgegooid. Met een harde klap kwam Nancy twee meter verderop tegen een kastje aan geslagen. Katie schrok van haar eigen kracht en stond haastig op, om snel op Nancy af te lopen.
"Shit sorry!" zei Katie verontschuldigend.
"Ga weg trut." zei Nancy bitchie en ze stond op. Ze hield haar hand op haar rug, die hoogstwaarschijnlijk pijn deed van de klap.
"Katie wat gebeurde er?" vroeg Lori, die erbij kwam staan.
"Ik was aan het dansen met hem." ze knikte naar Guido. "Toen kwam zij eraan en begon me aan mijn haar te trekken. Ik gooide haar van me af en..."
"Ze was mijn vriendje aan het stelen, Lori." snauwde Nancy.
"Katie is nieuw, Nance. Ze wist het niet." zei Lori. "Katie is mijn zus."
"Jou zus?" zei Nancy ongeloofwaardig. "Jullie lijken voor geen meter op elkaar!"
"Het is zo."
"Sorry, ik wist echt niet dat.." zei Katie, ook al wist ze dat wel.
"het is al goed, geen punt." zei Nancy kort af.
Katie keek omzich heen, de hele kamer stond nog steeds als een soor cirkel om de twee meisjes heen. Haar oog viel op een groep jongens achterin, ze waren gespierd en getint. Lori had ze laten zien op foto's, maar Katie wist niet meer wie het waren. Ze keken met gespleten ogen naar Katie en fluisterden wat. Katie voelde zich meteen ongemakkelijk, en wou dat ze weg konden gaan.
"Shit!" zei Mandy plotseling hard.
"Wat is er?" vroeg Lori.
"Mijn ouders, ze zijn thuis!" Mandy hing half in het raam om de auto te zien die voor het huis parkeerde. "IEDEREEN VIA DE ACHTERDEUR NAAR BUITEN NU!" Mandy rende door de drukte heen naar de achterdeur en zette die wijd open.
Binnen vijf minuten rende iedereen naar buiten. Katie hield de hand van Lori vast en samen renden ze naar buiten en sprongen ze over het tuinhek de straat op.
"Katie!" riep een jongenstem.
Katie keek om en zag Guido.
"it was nice to meet you." zei hij en hij glimlachte breed, toen stapte hij in zijn auto en reed hard weg.
Katie draaide zich weer om naar Lori en haar ogen flitsten nog even langs de groep jongens, ze stonden 10 meter verderop en keken verdacht naar Katie.
"Kom we gaan naar huis." glimlachte Lori, Katie was blij dat ze dat zei.
De meisjes liepen de straat verder uit om naar huis te gaan...


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 8 juli 2010 - 11:07:
Snel verder please! :3

xxx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 7 juli 2010 - 19:21:
Leuk! Snel meer! Melding?
xxxx