Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 4: het word als maar gekker en gekker...

Wow! we're in a huge problemD=

11 juli 2010 - 23:09

495

1

192



Chapter 4: het word als maar gekker en gekker...

Sora, Harry en Roxas zaten stilletjes te wachten totdat ene Professor Anderling naar hen toe zou komen.
"aww man, geloof dat het aardig lang zal duren, verzuchtte Sora. Sparky was op zijn schoot gaan liggen en lag te slapen.
nog 10 minuten toen hij dat had gezegd hoorde ze voetstappen vanaf de hal.
"Harry, Professor Anderling was druk bezig dus heb ik Lupos meegenomen, zei Ron geagiteerd.
Sora keek zijn broer schaapachtig aan.
er kwam een man binnen met een dun snorretje en littekens op zijn gezicht en wangen en zijn kleren leken allemaal verstelt te zijn.
"wow, die vent lijkt Cid wel van die juwelenzaak in Traverse Town, mompelde Sora in Roxas zijn oor.
"SORA!, riep Roxas uit en verkocht hem een knal voor zijn hoofd.
"als ik nu geen last van mijn been had, had je die terug kunnen verwachten!, riep Sora uitdagend.
"kom maar, je kan toch niet staan je valt zo om, zei Roxas met een brede grijns.
"wacht jij maar... gromde Sora.
"ach hou je kop, brombeer, verzuchtte Roxas.
"Jongens, doe nou rustig anders komt Vilder hier zodadelijk heen, zei Harry.
"oke, zeiden Sora en Roxas tegelijk.
Sparky wreef slaperig in zijn oogjes en keek Sora aan.
"o hoi, professor, dit zijn Sora en Roxas, ze hebben een ongeluk gehad met hun schip, zei Harry.
"ja, ik dacht al dat die klap van jullie vandaan moest komen eerlijk gezegd dachten ik en me collega's eerder aan Fred en George, zei Lupos vriendelijk
"nou...ik denk dat zelfs hun geen klap zouden kunnen maken in een Gummie schip dat op ontploffen stond, zei Sora met een grimmige glimlach.
"nu jij het zegt Donald zou echt ontploffen als hij wist dat het schip kapot is, zei Roxas met een schuldige blik.
Sora barstte in lachen uit.
"wat valt er nou weer te lachen, zeiden Roxas en Ron in koor.
"ik hoor het hem al zeggen, zei Sora lachend.
"wie?, zei Harry op zijn beurt.
"Sora!, je moet eens leren om van die knoppen af te blijven! ik zei nog zo druk niet op de rode knop, zei Sora met een schrille stem om Donald na te doen.
Roxas proestte het water uit dat hij op wou drinken en verslikte zich.
"terwijl u broer aan het hoesten is wat is er gebeurt?, vroeg Lupos vriendelijk en ging op een stoel naast hem zitten.
Sora legde het verhaal opnieuw uit.
keer op keer bleef hij het irritant vinden om het te vertellen en dat hij het waarschijnlijk ook nog moest vertellen aan het schoolhoofd.

"er volgde een harde klap en daarbij bezeerde ik mijn been, zei Sora na een tijdje.
"vergeet niet dat ze je hoofd moeten laten nakijken, zei Roxas droog
"nee, hoeft niet dat deden ze bij de geboorte al maar ze konden niks doen, zei Sora en Ron grinnikte.
"nou, ik spalk je been wel even dan kun je naar beneden in de Grote Zaal wat gaan eten, zei Lupos en wees met zijn Toverstok op zijn enkel.
"door alle Commotie vergat ik dat ik trek had, zei Sora en hoorde zijn maag knorren.
"ik ook, zei Roxas en gingen met z'n vieren naar beneden.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 13 juli 2010 - 14:05:
Keileuk!