Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » like no other (Cinema Bizarre) {bandcest} » 9.

like no other (Cinema Bizarre) {bandcest}

12 juli 2010 - 21:41

385

0

212



9.

strify pov
ik en shin ploffen op een handoek neer bij jetsam, luminor en romeo.
''huh waar zijn yu en kiro heen?'' vraagt shin dan.
''oh, die hadden toenet ruzie met een vrouw en zijn even gaan wandelen.'' zegt jetsam dan.
''oh, kej.'' zegt hij droog. ik glimlach en geef hem een kus. hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een lange knuffel.
''hm, je bent lief!'' fluister ik in zijn oor en versterk mijn greep.
''jij ook!'' fluistert hij dan terug.

kiro pov
ik en yu lopen een lang stuk over het strand. we hebben elkaars handen vast en mijn dag kan niet meer stuk tenzij hij nu van me afgenomen zou worden.
''als je mocht kiezen tussen al het geluk van de wereld en mij, wat zou je dan kiezen?'' vraagt hij dan ineens.
''uhm, jou, want zonder jou kan ik niet gelukkig zijn. jij?''
''het zelfde.'' zegt hij dan. ik glimlach en geef hem een kus.
''kom knuffel.'' zeg ik dan en sluit hem in mijn armen. hij legt zijn armen strak om mijn middel heen en drukt een kus in mijn nek.

na een paar uur te hebben gelopen zijn yu en ik weer terug gegaan en nu liggen we weer bij de rest. nou ja de rest. jetsam en luminor staan een eindje verder op te ruziën, romeo staart afwezig voor zich uit, shin en strify liggen bijna te neuken en yu slaapt.
ik lig met mijn hoofd op zijn borst en geef hem een kus. hij kreunt even en slaapt dan rustig verder. shin en strify houden op met het gezoen en kijken me grijnzend aan.
''waarheid of doen!'' roept shin dan en ik grijns weer.
''doen.'' zeg ik droog. ik weet precies wat hij in gedachten heeft!
''oke, maak yu geil in zijn slaap!'' roept hij dan droog. ik schud lachen mijn hoofd en begin yu even te betasten. hij kreunt een paar keer en na nog geen 3 minuten heeft hij al een stijve. we liggen met ons drieën dubbel van het lachen en dan komt romeo uit zijn trance.
''wat is er zo grappig?''
''kiro heeft yu even op gegeilt maar yu slaapt nog.'' grijnst strify dan. ik ga op yu zijn schoot zitten en maak hem langzaam wakker.
''hm, wat is er?'' vraagt hij dan.
''niks! ik wilde gewoon in die mooie ogen kijken!'' grijns ik en geef hem een kus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.