Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 23.They just want to help me.

Trip to hell!

16 juli 2010 - 16:30

501

1

234



23.They just want to help me.

Je voelde hoe het deken werd opgetild en hoe de warmte meteen verdween. Heel je lichaam begon terug hevig te trillen. Je had het echt ongelooflijk koud, het leek net alsof je op de Noordpool was. Bang keek je naar Tom die te zien was boven het deken. Wat was hij van plan. Bang kroop je verder onder het deken en rolde je je op tot een bolletje. Het deken werd helemaal van je af gehaald en meteen verdween alle warmte die je nog had. Je trok je benen dichter tegen je aan om het toch nog iets warmer te krijgen. Je voelde het bed inzakken en dan voelde je iemand over je wang wrijven. Tom zei fluisterend 'Ssshtt Keisha, we just want to help you. Come.' hij stak zijn hand naar je uit. Bang bleef je neer liggen en verstopte je gezicht in je knieën. Bill fluisterde zacht iets tegen Tom die meteen iets terug mompelde. Je werd rond je middel vastgenomen en je werd door Tom naar het bovenste gedeelte van het bed, waar de kussens lagen, getrokken. Je merkte dat het Tom was die je naar boven had getrokken, hij sloeg zijn armen rond je heen en kwam dicht tegen je aanliggen. In paniek probeerde je je los te maken uit zijn greep terwijl je huilend zei 'Please, let me go!' Bill kroop ook bij in je bed en kwam voor je liggen. Hij greep de drie dekens vast en trok ze over jullie heen. Daarna kwam hij dicht tegen je aanliggen, maar hij langs voor en Tom langs achteren. Bill keek je lief aan en fluisterde lief 'Ssshtt Keisha, it's okay. We won't hurt you, we just want to help you.' hij wreef lief je tranen weg en hij drukte een zacht kusje op je lippen. Bill kwam nog dichter tegen je aanliggen zodat je zijn buik tegen de jouwe aan voelde. Ook Tom lag dicht tegen je aan, waardoor je hun lichaamswarmte goed kon waarnemen. Tom fluisterde lief 'Do you have it a little bit warmer now?' nu snapte je eindelijk wat de bedoeling was. Ze wouden je gewoon warmte geven en dat ging het beste door je te verwarmen met hun eigen lichaamswarmte. Ze wouden je helemaal niet verkrachten of misbruiken. Ze wouden je gewoon helpen. Zacht fluisterde je 'Yes.' Bill keek je lief aan en fluisterde 'Try to sleep a bit.' je knikte en legde je hoofd rustig neer op het kussen. Je sloot je ogen en probeerde wat te slapen. Plots voelde je hoe een van de jongens je zij begon te strelen. Je liet het maar zo, want anders zou er ruzie volgen en zouden ze misschien boos worden. Of zouden ze je in het ergste geval aan je lot overlaten. Nee, dan was het beter om dit gewoon toe te laten, tenslotte deden ze hier niets verkeerd mee.

Ik ben net terug van vakantie, er was blijkbaar iets misgelopen met het overnemen van mijn profiel.
Dus sorry, dat er geen deeltjes zijn verschenen.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 18 juli 2010 - 15:03:
oehh snel verder

xxx

ik ga aleen morgennacht op vakantie.
dus zeg maar gwn als je weer verder bent

xxx