Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Far Away - DM » Part 3

Far Away - DM

31 aug 2010 - 10:56

344

0

182



Part 3

"Hilary, hij doet je een keer wat. Je maakt hem gek!" gierde George.
"Hoe bedoel je?"
"Weet je best, sexy ding. Hij wil je neuken en haten tegelijk, de keuze verscheurt hem."
"Fred, iedere jongen hier op school wil me neuken."
"Nu je het er toch over hebt, ben je vanavond vrij?" Ik keek naar de krullenbol die over mijn schouder was komen hangen.
"Sorry, Leo, ik ben niet dat soort meisje."
"Jammer." Ik duwde hem lachend weg en voelde zijn ogen op mijn rug branden toen ik wegliep. Nou ja, een verdieping lager eigenlijk. Ik schudde giechelend mijn hoofd en liep de leerlingenkamer binnen.
Hermelien zat, zoals verwacht, bij het raam haar huiswerk te maken. Ik keek jaloers naar haar volle krullen. Ik had van dat doffe, slappe haar. Maar ze geloofde me niet als ik dat zei.
"Hoi, Hilary." Zelfs na vier jaar was ik nog steeds niet gewend aan het feit dat ze me altijd leek op te merken zonder haar blik los te trekken van haar boeken.
"Hey. Met wie ga jij naar het bal?" Ik keek met een uitgestreken gezicht naar haar perkament. Ik wist verdomd goed dat Ron haar gevraagd had.
"Met een jongen."
"Heet die jongen toevallig Ronald Wemel?" Ze bloosde, ik wist dat ik gelijk had.
"En jij?" vroeg ze daarna.
"Ik ga niet met iemand, denk ik. Ik zou niet weten wie. Iedereen is goed voor mij."
"Iedereen?" vroeg Fred die achter me was komen staan.
"Ja. Maar ik ga niet met jou, je hebt Angelique beloofd met haar te gaan."
"Ik wed dat je niet met iedereen durft te dansen."
"Wedden? Voor wat?"
"20 Galjoenen. Als je met Draco Malfidus schuurt." Hij zei het luid, de hele leerlingenkamer had het gehoord.
"Dat doet ze toch niet!" riep er iemand. Ik keek vastberaden naar de tweeling, die als één man hun handen hadden uitgestoken.
"Begin al maar te sparen, jongens, die galjoenen zijn jullie kwijt!" Alle jongens in de kamer begonnen te joelen, ik grijnsde naar Harry en Ron. Ze hadden er lol in, maar ik zag de ongerustheid in hun ogen.
"En ik ga die slang laten zien wat hij mist."
Algemeen applaus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.