Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Far Away - DM » Part 4

Far Away - DM

31 aug 2010 - 10:57

220

0

179



Part 4

Ik frutselde zenuwachtig aan mijn haar. Vandaag was de eerste wedstrijd van het schooljaar, en ook al speelde ik zelf niet mee, ik was het zenuwachtigste van iedereen. Ik hupte nerveus op en neer, van het ene been op het andere.
"Sta nou stil, Hilary," siste Hermelien. Ik mompelde iets wat leek op sorry, maar kon me echt niet stilhouden.
"Daar zijn ze!" riep Leo door het stadion.
"De spelers van Griffoendor zien er weer top uit, Zwadderich mag al bidden en smeken dat ze niet te hard worden afgemaakt..."
"Jordaan!"
"Sorry, professor." Ik grinnikte. Dat was het leukste tijdens een spel tussen Zwadderich en Griffoendor. Leo's commentaar en Anderlings berispingen aan het adres van die eerste.
"En daar komt Zwadderich. Ze zien er niet anders uit dan anders, nog steeds dezlfde gluiperige valsspelers die..."
"JORDAAN!!"
"Nou het is toch," mompelde hij.

Griffoendor had gewonnen. Maar ik was onder de indruk van Malfidus' spel. Ik speelde zelf geen zwerkbal, maar ik herkende een goede speler als ik er één zag. Ik had mijn ogen amper van hem kunnen afhouden, de arrogantie en woede maakte van hem een... tja, een echte uitdaging voor mij. Hij was een echte foute jongen, en ergens was ik blij dat ik de weddenschap had aangenomen. En wees er maar zeker van dat ik hem zou winnen (en niet zozeer voor de galjoenen).


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.