Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 6: een nieuw imago tegemoet!!!!!

Wow! we're in a huge problemD=

19 juli 2010 - 21:03

558

1

207



Chapter 6: een nieuw imago tegemoet!!!!!

Sora, Harry en Roxas stonden op de trap die naar boven rolde.
en blijkbaar moesten ze bij het kantoor van Perkamentus zijn want hij wachtte totdat Sora binnen was die bewonderend naar beneden stond te kijken.
"pika, zei Sparky en trok aan de rechter schoen van Sora.
"hmm?, zei Sora dromerig.
"je bent echt een sukkel, zei Roxas en trok hem mee naar binnen.
"hey, auw! Roxie denk aan mijn been!, riep Sora nijdig.
"pikachu, grinnikte Sparky en Volty grijnsde naar Harry.
"zo jongens neem plaats, zei Perkamentus vriendelijk.
Sora ging naast Harry zitten terwijl Sparky op zijn schoot sprong.
"heren, vertel me precies hoe jullie hier gekomen zijn?, zei Perkamentus kalm en keek van Sora naar Sparky.
"nou het zit zo, begon Sora en het begon hem nu echt te irriteren en de irritatie kon je duidelijk horen want Roxas keek hem vernietigend aan.
"ik en mijn vrienden, Donald en Goofy waren op weg naar Hollow Bastion het ging prima totdat de duistere wezens dus de Heartless ons aanvielen. het Dashboard sloeg op hol Roxas en Shinx waren al buitenwesten maar ik kon op de teleporter drukken om Donald en Goofy in veiligheid te brengen, vertelde Sora stopte even.
Perkamentus knikte en Harry keek verbijsterd van Sora naar Roxas.
"het schip knalde met een harde knal net buiten jullie school terrein en daarbij brak mijn enkel en daarna raakte ik buitenwesten, zei Sora.
Perkamentus keek Sora naar Harry.
"ik kan het bevestigen want Volty bracht Sparky naar mij en Ron toe. op eerste gezicht leek Sparky in orde te zijn maar hij viel neer toen hij bij ons aankwam Ron bracht hem in zijn armen mee naar Sora en Roxas, zei Harry.
"Pichu, pi, zei Volty en sprong op Harry's hoofd.
"nou ik geloof dat jullie een slaapplaats nodig hebben dus jullie slapen voor zolang bij Harry en zijn medeleerlingen op hun slaapzaal, zei Perkamentus vriendelijk.
"en professor? hoe moet hem mijn broer zijn enkel? vroeg Roxas aarzelend.
"nou ik had meegekregen dat uw broer het niet graag hebt op dokters, zei Perkamentus met een glimlach.
"nou ja, ik heb het niet zo op naalden en kan ik u misschien zometeen even onder vier ogen spreken?, vroeg Sora met een grimmige glimlach.
"natuurlijk, antwoordde Perkamentus.
"professor? moeten Sora en Roxas ook aan de lessen meedoen?, vroeg Harry.
"het lijk me het beste van wel, jullie kunnen de lessen van Harry en Ron mee volgen schoolboeken, veren en toverstok regel ik wel met Professor Anderling net zoals het school uniform, zei Perkamentus met een glimlach.
Harry kon zijn lach haast niet bedwingen en ging met Roxas naar de gang op Sora wachten.
"wat wilde je met me bespreken, Sora?, vroeg Perkamentus.
"Harry en Ron weten het al dus dat doet er niet toe maar ik wilde zeggen dat ik de Keyblade Master ben die de werelden behoed van de Heartless en mijn indentiteit kan hier niet worden onthuld voor de veiligheid van de leerlingen en Harry, zei Sora en keek naar de grond.
"wow, je brengt wel een zware last op je schouders mee, zei Perkamentus bezorgd.
"ik weet het dus daarom vraag ik u om het de hele school te vertellen omdat dat het te veel risico's met zich meebrengt en ik wil niet liegen tegen u en vanwege iets anders, zei Sora en probeerde niet in tranen uit te barsten.
"ik zal het beloven, jongen, zei Perkamentus en Sora verliet hinkend de kamer met Sparky en een nieuw imago die de volgende dag zou beginnen...


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 19 juli 2010 - 17:50:
Eeeh..Wat interessant
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar volgens mij ben je de opslaanknop vergeten
Auch...