Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 24

WORDKILLER

20 juli 2010 - 8:51

756

4

294



Hoofdstuk 24

omdat jullie zo lang moesten wachten op het vorige deel ^^

Nog geen kwartier later zit ik samen met Tom, Peter en Steven, een collega van Peter, in het kantoor van Peter. Hij heeft volgens mij de snelheidslimiet ver overschreden, maar dat mocht want volgens hem was het in belang van de veiligheid van het dorp. Toen we aankwamen op het politiebureau is hij daar binnengestormd, heeft vanalles staan schreeuwen tegen zijn collegas, die meteen in actie schoten, en het leek wel alsof we in een of andere politiefilm terecht gekomen zijn. Ik heb ook nooit geweten dat Peter blijkbaar zon belangrijke functie heeft, en dat al op zijn 21ste!!
Mijn gsm staat in verbinding met de computer van Steven, en ik begrijp nog steeds niet wat ze allemaal van plan zijn.
Peter en Steven overlopen samen nog een paar dingen en dan komt Peter met mijn gsm naar mij toe.
Romy, jij gaat Sung terugbellen. Vraag hem wat hij van je wil, en antwoorden die je moet geven en vragen die je moe stellen typ ik tijdens het gesprek wel op mijn laptop zodat je ze kan aflezen. Je moet proberen om hem een minuut lang aan de lijn te houden, dan kan Steven proberen te achterhalen waar hij zit en dun kunnen we hem oppakken. Oke?
Ik knik rustig, maar vanbinnen gieren die zenuwen door mijn lijf.
Het komt allemaal goed Romy, dat beloof ik je. Bel hem nu maar.
Ik kies in mijn gesprek lijst het nummer dat mij het laatste belde en de telefoon gaat over.
Zet de luidspreker aan. Ik doe wat Peter me vraagt en het geluid galmt door de kleine ruimte.
Vol spanning wachten de vier aanwezigen af tot er opgenomen wordt, en ik voel mijn hart zelfs kloppen in mijn keel op het moment dat er opgenomen wordt.
Wat is er, meesteres? Ik schrik bij het horen van dat laatste woord en bijna in paniek kijk ik Peter aan die zijn laptop naar me toedraait.
Waarom noem je me meesteres? Lees ik zo natuurlijk mogelijk af.
Omdat je dat bent. Jij hebt opgeschreven wat ik moest doen, de weg die ik altijd gezocht heb, heb jij me gegeven.
Waar heb je het over?
Over Liferevenge natuurlijk! Je slachtoffers heb je op je vrienden gebaseerd,dat is iets wat iedereen weet, maar je hebt nooit gezegd dat je dat met je moordenaar ook gedaan hebt. Denk je echt dat ik niet weet dat je je moordenaar op mij gebaseerd hebt? Ik weet niet wat te zeggen en kijk weer naar Peter.
Ja, je hebt gelijk. Ik heb Joris op jou gebaseerd, Sung. Maar dat wil toch niet zeggen dat jij die persoon ook bent? Mijn stem klinkt zenuwachtig doordat ik sta te liegen, Joris is helemaal niet gebaseerd op Sung.
Gelach is te horen aan de andere kant van de lijn.
Romy, kan je je gsm even aan Tom geven? Hij staat vast toch mee te luisteren. Opnieuw kijk ik naar Peter, en hij knikt.
Tom komt naast me staan en neemt de gsm over.
Wat moet je van me?
Tom toch. Ben je steeds boos vanwege je broertje? Of ben je boos op jezelf, omdat je je taak als grote broer niet goed vervult hebt? Ik zie dat Tom rood wordt van woede en ik wrijf over zijn rug om hem te kalmeren.
Als ik je ooit te pakken krijg ga ik het leven van Bill wreken, als je dat maar weet, Sung! Opnieuw klinkt er gelach.
Och Tom, denk je nu echt dat ik bang ben? Maar goed, jij wil wraak, dan zal ik je de kans geven. Kom naar me toe, en neem wraak, maar als ik echter sneller ben dan jij, dan kan ik achteraf beslissen of het leuker is om de oudere of de jongere tweelingbroer te vermoorden. Ik kijk Tom aan, en zijn gezicht straalt enkel woede uit.
Waar ben je? Waar moet ik naartoe komen?
Vraag dat maar aan jullie vriendjes van de politie. Als ik me niet vergis zouden ze nu ongeveer klaar moeten zijn met het traceren van mijn gsm, is het niet, Peter? Verwonderd kijken Tom en ik, Peter aan.
Ja, we weten waar je zit.
Mooi zo, geef Tom het adres maar, en laat hem alleen komen, anders geef ik hem zijn kans niet voor zijn wraak.
De verbinding wordt verbroken en alle ogen worden op Tom gericht terwijl er een stilte valt.
Aan zijn gezicht kan ik zien dat Tom twijfelt. Alleen naar een gebouw gaan waarvan je weet dat de moordenaar van je broer er zit, die jou ook wil vermoorden? Ik denk dat ik toch zou passen.
Wat is dat adres? Vraag hij uiteindelijk terwijl hij Steven vastbesloten aankijkt.
Hij gaat het dus doen.


Reacties:


Freaking
Freaking zei op 20 juli 2010 - 18:38:
Sung is slim.
Tom gaat hem gewoon helemaal doodslaan, omdat hij die lieve Bill heft vermoord.
Ik mag sung niet.
Snel verder!

<3


adelain
adelain zei op 20 juli 2010 - 16:07:
dit word nog lastig
mr als Romy de meesteres is, waarom maakt de dat andere verhaal niet af?
dan zal die gast toch volgen?

ach tja, liefteren


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 20 juli 2010 - 13:55:
er zit echt wel wat meer dan 1 draadje los bij Sung o_Ãâ
hallooohooo! moorden nadoen uit een boek?
nu maar hopen dat Tom 't red tegen Sung. Ik heb zo'n vermoeden dat Sung niet alleen is in dat gebouw...


cocoloco
cocoloco zei op 20 juli 2010 - 13:12:
OMG! OMG! OMG!!! tom is gek dat hij er achter aan gaat en hoe knap sung ook is, tom moet hem slaan!!!
verder plies!!!