Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » His Name Is Amanda <Criminal Minds> (Gepauzeerd) » Proloog

His Name Is Amanda <Criminal Minds> (Gepauzeerd)

20 juli 2010 - 12:34

151

2

281



Proloog

'Adam, je moet naar me luisteren!'
'Nee! Amanda moet weg! Ik moet weg!'schreeuwde hij. Ik kon me niet verroeren.
'Adam, luister naar me. Amanda is niet jou!' Ik deed een stap naar voren, maar hij, hurkte alleen maar door zijn knieën, klaar om te springen.
'Adam Jackson!'schreeuwde ik nu. 'Kom hier! Ik wil je helpen! Alsjeblieft, je hoeft niet dood om Amanda te verdrijven!' Maar hij schudde zijn hoofd.
'Dat moet wel,'fluisterde hij. Ik zag voor mijn ogen hoe hij zich klaar maakte voor de sprong, zijn evenwicht zocht. En toen nam ik mijn besluit.

Ik stormde naar voren, greep zijn arm beet, en trok hem van de rand af.
'Adam. Jackson,'fluisterde ik. 'Het is goed. We kunnen vrienden worden. Oké?' Ik keek hem indringend aan. Maar het enige wat ik zag was zijn blik.
Amanda's blik.
'Nee. Adam heeft je niet nodig.' Ik herrinerde wat Julie had verteld over dit. En ik werd doodsbang.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 juli 2010 - 20:15:
Oehh.... spannend!!!!
Snel verder!!! Melding?
xxxx


MissFroggy
MissFroggy zei op 20 juli 2010 - 12:42:
mijn geweldig reactie komt....NU!


WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


verder?