Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Going to the fair -- Part two

My second life as a vampire [afgewerkt]

21 juli 2010 - 10:52

913

8

549



Going to the fair -- Part two

Oké ik vind dit een liedje (twilight parodie), die heel goed bij dit verhaal past =D duss, kijk even als je zin hebt :D http://www.youtube.com/watch?v=75bS6fhGcL4&feature=related

Jacob (POV)
'Jake, ik durf te wedden dat jij geen twintig keer die blikken kan omgooien.'
Ik nam de uitdaging aan en liep met Seth naar het kraampje toe.
'20 ballen alstublieft.' De man gaf me een grote mand met ballen en ik gaf hem zijn geld. Daarna begon ik te gooien.
'ÉÉN raak!' riep Seth.
'TWEE!'
'DRIE!'
'VIER!'
ik zag de man bezorgd kijken maar ik gooide toch gewoon door.
'VIJF! ZES!
'IEUW!' Ik schrok van Renesmee haar stem. Ik had nog nooit zo veel walging in haar stem gehoord. Ik draaide me om 'wat is er Nessie?'
Nessie zat nog steeds op hetzelfde bankje maar nu met een beertje in haar handen. 'Jake, niet flippen zometeen maar Jesse gaf me dit.. beertje.' Haar blik was nog walgender dan eerder.
Mijn handen en lichaam begonnen te trillen. Er verscheen een rode waas voor mijn ogen.
'Jake, niet hier. Rustig nou!' Seth probeerde me te kalmeren.
De waas verdween en ik werd langzaam rustig.
'Meneer, heeft u één momentje?' Ik keek hem dreigend aan zodat hij wist dat hij niet hoefde te proberen om die ballen weg te leggen en mij mijn prijzen te weigeren.
'Waarom komen jullie ons niet aanmoedigen daar? Ik pakte linde en renesmee hun handen en trok hun mee.
'Wacht even Jacob.' zei Renesmee, nu met een enorme grijns op haar gezicht. Ze liep naar een prullenbak, hield het beertje erboven en met een zachte *plof* lande het beertje in de bak. 'Dag beertje.' zei ze, en ze draaide zich om en liep terug naar ons kleine groepje. 'Zo, ik hoop dat hij dat gezien heeft.'
We lachten allemaal en ik ging verder met mijn weddenschap.
'ZEVEN! ACHT! NEGEN!'
'meneer, moet u persé twintig keer gooien, er zijn nog andere klanten..'
'Ja zeker, ik heb een weddenschap.'
'TWAALF! DERTIEN! VEERTIEN! VIJFTIEN!'
De blikken zagen er op dit moment er een klein beetje dood uit.
'ACHTTIEN! NEGENTIEN! TWINTIG!'
'Ik zei toch Seth' zei ik grijnzend.
'Uh, meneer, welke prijnzen wilt u? U heeft tweeduizend punten behaald.' De man keek heel erg triest. En ik keek naar boven.
'Oké doet u die beer maar, die beer, renesmee? welke wil jij?'
'Doet u die grote beer maar. En die kikker.'
'Linde, Seth? Jullie ook iets?' Uiteindelijk kwamen we met 12 knuffels weer bij de auto aan.

Renesmee (POV)
Toen ik het beertje in de prullenbak gooide, spitste ik mijn oren. Ik dacht dat ik ergens, niet ver van mij vandaan een tandengeknars hoorde. Stomme idioot, wie dacht hij wel niet dat ik was. Een sukkel?

Terug bij de auto, wilde ik graag alleen zijn met Jake. En ik kon zien dat Seth en Linde ook graag even alleen wilde zijn. 'Zullen wij nog een stukje gaan wandelen, Jake, en dan de tortelduifjes even alleen laten?'
Hij lachte en pakte mijn hand. Samen liepen we het donkere bos in.
We kwamen terecht op een boomstam, we zeiden niets. ik lag weer tegen zijn mooie borst en hij speelde met mijn haar. Ik kuste hem en draaide me om zodat ik op zijn schoot kwam te zitten. Hij kuste me lang en heel heel erg lief.
Maar ik wilde meer van dit. Meer van Jacob. Niet alleen zijn lippen, maar ook zijn armen, benen, gezicht en de rest.
'Jake, weetje wat het enige is dat ik wil op dit moment?'
'Nee, vertel het eens..' En hij kuste me opnieuw. Ogod dit was moeilijk. Hoe had mam dit gedaan. Dat moest ik toch maar eens vragen. Of niet. Dat zou ergens een klein beetje ongemakkelijk zijn. bah. zij en pap. NIET AAN DENKEN NESSIE je hebt wel iets belangrijkers aan het hoofd.
Ik zei heel zachtjes terwijl hij me nog steeds kuste: 'ik wil jou.'
Hij trok zich terug en keek me raar aan. 'Je hebt mij toch al.'
'Niet helemaal..' Ik trok zijn gezicht terug naar mij toe en begon hem weer te zoenen. Plotseling leek hij het te begrijpen.
'Uh, Nessie. Ik denk niet dat dat zo'n goed idee is.. Niet hier.'
'Waarom niet?'
'Nou er zijn twee redenen voor: 1. Ik heb je ouders beloofd te wachten tot je volgroeid bent, dus nog maar een paar maanden wachten en 2. we zijn in een bos vlak bij de autoweg.'
'Je hebt papa beloofd te wachten.' Ik zag helemaal voor me hoe papa dit had verteld aan Jake. Daar had hij vast veel plezier in gehad. Ik giechelde, mama had hem vast gedwongen om dat te vragen aan Jake.
Ik kon me echt niet meer in houden, het was gewoon zo grappig. 'Je hebt van papa en mama een soort van sexuele voorlichting over mij gehad zeker.' Il lag helemaal dubbel van het lachen. Jacob keek een beetje chagrijnig. De herinneringen aan dat gesprek kwamen zeker boven drijven.
'Ben je klaar?' vroeg hij toen ik even stil was.
'Ik denk het.'
'Nou, het komt er dus op neer dat je je half-menselijke hormonen nog even in bedwang moet houden. Ik zuchte, 'bah.'
'Je hebt helemaal gelijk.'
'Kunnen we het niet stiekem doen?' van die gedachte werd ik weer vrolijk.
'Nessie, je vader kan gedachten lezen..'
'Oja, das waar ook. Shit.'
'Zouden Seth en Linde..'
'Ik denk het eigelijk niet', zei Jake. En anders, dan hoop ik niet dat we tegelijk ooit nog in een wolf veranderen. Dí¡t hoef ik dus nooit in detail te zien.'
'Misschien moeten we terug naar huis gaan.'
Jacob zuchte: 'Ja, eigelijk wel. Je ouders zullen wel boos zijn dat je niet hebt gebeld.' Ik keek gefrustreerd op. 'Dat is echt irritant weet je. Ze zijn heel lief ofzo maar ze zijn soms zo overbezorgd.'
Hij knikte en trok me omhoog. 'Kom we gaan.'
'Wedstrijdje?''
'Weet je het zeker?' lachte hij.
we begonnen te rennen, en uiteindelijk won ik. duh.


Reacties:

1 2

LaxPush
LaxPush zei op 31 juli 2010 - 12:57:
'Zouden Seth en Linde..'
'Ik denk het eigelijk niet', zei Jake. En anders, dan hoop ik niet dat we tegelijk ooit nog in een wolf veranderen. Dí¡t hoef ik dus nooit in detail te zien.' Hahaahahahah ;$
Jij bent grappig & schrijft geweldig, serieus «3


JeRiNo
JeRiNo zei op 22 juli 2010 - 16:56:
deze is heel leuk, ik hou van dit verhaal!
snel verder!
jij kan echt goed schrijven, weet je
xxx melding?


realMe
realMe zei op 22 juli 2010 - 12:24:
oh leuk
dit is grappig
snel meer


Merel
Merel zei op 21 juli 2010 - 13:33:
Vooral die Duh op het einde XD

SNEL meer?
xxx'


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 juli 2010 - 12:53:
Leuk leuk leuk!!!! (Echt een zinnige reactie)

SNEL VERDER!!!
XXX