Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 7: i need a little time.....

Wow! we're in a huge problemD=

21 juli 2010 - 11:10

366

1

234



Chapter 7: i need a little time.....

Sora stapte van de laatste trede af.
Roxas en Harry stonden daar op hem te wachten.
"gaan jullie maar alvast naar de boven , zei Sora neerslachtig.
"wat?, waarom? vroeg Roxas.
"ik heb even tijd voor mezelf nodig, zei Sora en liep langzaam weg.
"zullen we dan maar naar boven gaan?, vroeg Harry aarzelend.
"oke, zei Roxas en vertrokken zonder iets te zeggen naar de Leerlingenkamer van Griffoendor.
Sora hinkte door de verlaten hal met Sparky.
hij duwde de deuren open en stapte het schoolterrein op.
Sora en Sparky liepen naar het gigantische zwarte meer.
en plofte bij een dichtsbijzijnde boom neer en keek naar de miljoenen sterren die aan de hemel stonden.
"Sparky, is het jou ooit opgevallen dat de sterren met de dag helderder worden?, vroeg Sora en keek naar een van de grootste de mooi flikkerde in de lucht.
"pikachu, zei Sparky en sprong op zijn schoot.
"Sora, gaat alles wel goed?, vroeg Harry die aan kwam lopen met Volty.
"ja, ik en Sparky zitten naar de sterren te kijken doe ik altijd als ik niet lekker in me vel zit, zei Sora en Harry glimlachte.
"eigenlijk mag je nu niet op het schoolterrein komen vanwege Dementors die hier rondvliegen, zei Harry.
"waarom niet? zeugen die je ziel ofzo leeg?, grinnikte Sora.
"nou die Dementors hebben mij al te grazen genomen, verzuchtte Harry.
nog niet veel later toen Harry dat had gezegd werd het ijskoud en donker voor zijn ogen.
Sparky kroop in Sora's capuchon.
Sora sommeerde de keyblade en richtte die naar voren.
"Sora!, jij kan Dementors niet zien!, riep Harry en beschermde Volty tegen de kou.
"KIJK UIT!, riep Sora en richtte een felle heette straal af op de Dementor die verdween.
"wow, wat was dat?, vroeg Harry onder de indruk.
"dat Harry jongen noemt men de kracht van de Keyblade, grinnikte Sora.
Harry en Sora liepen lachend de school binnen.
toen Harry en Sora op zevende verdieping waren klommen ze door een portretgat na eerst het wachtwoord te hebben gezegd.
er was er geen kip te bekennen en gingen tenslotte naar de jongens slaapzaal en gingen in hun bed liggen.
Sora lag met Sparky in zijn armen in bed en Sora dacht als het tovenaars leven zo goed kon gaan verlopen dan had hij er geen moeite mee.
en viel tenslotte inslaap met zijn meest vertrouwde vriend in zijn armen.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 21 juli 2010 - 11:21:
Het zou leuk zijn als hij die keyblade verloor
Ok. Juist niet...
Maar voor mij wel
Leuk hoofdstuk(je)