Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 20

Our house

28 juli 2010 - 15:34

178

0

144



20

'Kom, we moeten eruit.' Ik zwaaide mijn benen uit het grote bed, en wankelde even.
'Oops,'mompelde ik. 'iets te snel.' Snel kleedde ik me aan:
Een lichtblauwe tuniek met een witte leggin en bruine laarzen. Om mijn nek hing het medaillon dat i kvan Alec gekregen had.
Ik haalde een kam door m'n haar, dat gelukkig stijl was, niet krullig zoals dat van mam en pap, en dacht: ik ga 't echt kort laten knippen.
'Ben je klaar?'wilde Alec weten. Hij had gewoon een simpel shirt aan met een spijkerbroek, en liep op twee paar gympen naar me toe. Ik grijnsde.
'Ja.'
HIj legde zijn arm rond mijn schouder, en we liepen naar beneden.


uiteindelijk kwam ik toch overeind, en kleedde me om, paarse skinny, met wit topje en paarse pumps.

Ik sliep en droomde nogal gestoord. Mijn moeder rende door de bossen en werd achterna gezeten door iets in de vorm van een wolf. Ze begon keihard te gillen en viel. Ik wilde naar haar toe rennen, maar een stel takken wurgden me bijna. Nogal gestoord, ik weet het.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.