Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » Zwemmen

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

21 juli 2010 - 17:01

517

0

233



Zwemmen

Sorry voor het lange wachten!

Ik neem een aanloop en spring op Tom zijn rug waardoor we allebei in het water terechtkomen. Tom komt lachend terug boven water en knikt afkeurend. 'Hier ga je nog spijt van krijgen!' zegt hij op een duivelse manier. Hij duikt onder water en grijpt naar mijn benen. Hij trekt hard aan mijn benen zodat ik ook kopje onder ga. Onder water doe ik mijn ogen open. Ik zie natuurlijk niet scherp, maar ik zie Tom toch nog breed lachen. Ik ga terug boven het water en kijk gemeen naar Tom. 'Je moet niet zo kijken Billie, dat was je verdiende loon' zei hij na hij mijn blik zag. Ik deed een wenkbrouw omhoog, maar besloot te zwijgen. 'Gaan we naar de buis?' vroeg Tom dan lachend. Ik stemde in en we gingen uit het zwembad, richting de buis. Toen we bijna aan de beurt waren zei Tom nog dat ik eerst mocht gaan. Ik vond het maar raar, want meestal wil hij overal als eerste in, maar ik zei maar niets. Zoals Tom wou, ging ik dus als eerste in de buis, maar wat ik niet verwacht had, was dat Tom metéén achter me in de buis ging en dus meteen op tegen me viel. 'Tom, wat doe je nu?' vroeg ik lachend. 'Ik dacht dat je sneller ging gaan hoor Billa' zei hij geïriteerd. Daarna begon hij te lachen. Hij kroop over me, wat natuurlijk moeilijk gaat in zo een smalle buis en zei nog snel: 'Wie het eerst benenden is'. Hij begon heel snel met zijn handen tegen de rand van de buis te duwen zodat hij sneller kon gaan. Ik begon natuurlijk ook als een gek in de buis te gaan. Ik haalde hem bijna in, totdat hij plots heel ruw stopt. Natuurlijk vlieg ik zo helemaal tegen hem. 'Dat had je niet verwacht he' zei hij lachend. Ik dacht dat hij weer snel ging verder gaan om eerst te zijn, maar tot mijn verbazing deed hij dat niet. Hij bleef gewoon stil zitten in de veel te smalle buis. Hij draaide zich half zodat hij met zijn rug kon steunen tegen de rand van buis. Hij keek me aan en er kwam een aangename stilte. Na een tijd glimlachte ik en kroop over hem. 'Ik ga toch eerst zijn' riep ik en ging weer als een gek door de buis.

Tom pov

Ondertussen zijn ik en Bill weer onderweg naar huis. Ik vond het eigenlijk heel leuk in het zwembad. Natuurlijk vind ik het altijd leuk met Bill, maar deze keer was het anders.. Het voelde zo anders aan. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Bill. 'Luisterde je wel?' zei Bill een beetje geïriteerd. 'Oh sorry Bill, wat zei je?' zei ik beschamend. De laatste tijd denk ik veel te veel, vooral aan Bill dan. 'Wel..' ging Bill terug zijn verhaal beginnen. Bill begon te vertellen over iets wat Andreas hem had gezegd, niet zo interessant dus. Ik luisterde ook maar half naar zijn verhaal, maar als ik soms 'ja' zeg en begrijpend knik, dan denkt Bill dat ik aan het volgen ben.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.