Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » Verliefd?

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

21 juli 2010 - 17:01

184

0

171



Verliefd?

Dit deel vind ik persoonlijk minder goed geschreven, sorry daarvoor x Tips zijn altijd welkom btw (;

Als we eenmaal thuis zijn aangekomen ga ik meteen naar mijn kamer. Ik moet alles even op een rijtje zetten, de laatste tijd voel ik me zo anders. Ik zeg nog even tegen Bill dat ik naar boven ga, en wandel rustig de trap op. Zodra ik mijn kamer binnenkom, laat ik me vallen op het bed. Ik weet echt niet wat er met me scheelt. Telkens ik naar Bill kijk of hem even een raak, voel ik me zo raar. Ik voel iets, iets dat ik moeilijk met woorden kan beschrijven. Ik voel me dan zo warm vanbinnen. Het tintelt ook vreselijk in mijn buik. Een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gehad, nooit. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik het negeren? Moet ik hulp vragen? Word ik misschien ziek? Ik weet niet wat het betekend. Deze dingen zeggen mensen soms wel als ze verliefd zijn op iemand. Ze voelen zich zoals ik mij voel als ik naar Bill kijk. Het zou toch niet? Nee, dat kan niet. Het kan niet dat ik verliefd ben op mijn eigen broer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.