Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » Bezorgd

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

21 juli 2010 - 17:02

265

1

174



Bezorgd

Sorry dat het vorige deel slecht en kort was. Ik hoop dat ik het met dit deel weer goed maak! x.

Bill pov

Toen we gisteren thuis kwamen is Tom meteen naar zijn kamer gegaan en is hij er de rest van de avond niet meer uitgekomen. Ik maak me zorgen om hem, er is iets met hem maar ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. Bij het zwemmen heb ik niet gemerkt dat er iets scheelde, hij was zo gelukkig toen. Tom is een rare jongen. Eerst is hij bezorgd omdat ik een beetje afwezig doe, maar nu is hij de gene waar ik bezorgd om ben. Wat zou er toch met hem zijn? Gisteren besloot ik om maar niet naar hem toe te gaan, het leek me het beste om hem even alleen te laten. Maar vandaag, wil ik zeker met hem praten. Nu slaapt hij waarschijnlijk nog dus als afleiding besloot ik om de tv even aan te zetten. Ik ga voor de televisie in de zetel zitten en ik zoek de afstandbediening die hier ergens in de zetel moet liggen. Zodra ik hem heb gevonden, zet ik de tv aan. Ik zap een beetje totdat ik de trap hoor kraken. Tom is daar! Ik kijk meteen achter me en ik zie Tom inderdaad de trap af komen. Nu weet ik het zeker, er is iets met hem. Hij ziet eruit alsof hij deze nacht geen oog heeft dicht gedaan. Hij zuct diep en gaat naar de keuken. Ik krijg niet eens een hallo? Ik doe de tv uit en sta op. Ik wandel rustig de keuken binnen en zie Tom nog snel zijn gezicht wegdraaien. Is hij nu aan het huilen?


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 22:48:
MEER