Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Never ending night » Intro

Never ending night

22 juli 2010 - 18:34

185

2

311



Intro

Een nieuw verhaal =D Let me know what you think <3

Edward (POV)

Een nieuwe stad, een nieuw begin. Tenminste, zoiets. Waarom O waarom liet ik mij toch altijd weer overhalen om wéér naar High School te gaan. Ze ontdekte toch nooit iets nieuws. Maar ik wilde gewoon te graag bij mijn familie blijven. We liepen, voor de zoveelste keer, de secretariaat binnen.
'Welkom op Forks High allemaal. Ik ben mevrouw Cope.' Ze glimlachte bemoedigend naar ons.
Ik glimlachte terug. 'Dankuwel, mevrouw.' Ik keek haar even aan.
Het is nog maar een jongen, het is nog maar een jongen.
Verdomme, kon ik ook nog de hele dag dat soort gedachtes aanhoren. Dat was nog wel het verschrikkelijkste van de hele eerste periode op een nieuwe school.
'Dus, ik ga nu even jullie roosters bij elkaar zoeken, en dan kunnen jullie beginnen op jullie eerste dag.' Wauw hoe enthousiast als ze was.
'Wie van Jullie is Jasper? En wie is Alice?' Ze wenkte ze naar voren en gaf ze hen roosters. 'Zo, en nu, veel plezier en succes op jullie eerste dag!' Nee, het enthousiasme was niet stuk te krijgen.
Ik keek mijn broers en zussen aan.
'Nou jongens, daar gaan we weer.'


Reacties:


Hargbloem
Hargbloem zei op 2 maart 2011 - 22:00:
Oooohh i love it!!!! Ik ga snel verder lezen!


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 23 juli 2010 - 14:21:
Leuk verhaal!!!!!!!!!!!!!!!