Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » love story met jou en bill in de hoofdrol??!! » ontvoering

love story met jou en bill in de hoofdrol??!!

1 okt 2008 - 15:14

2794

0

249



ontvoering

als je binnen bent vraag je aan bill:
zeg eens eerlijk...hou je van me?
bill:ja ik hou veel van je.jouw reactie:
ik ook heel erg veel van jouw
bill:dat is mooi.wil je....
mijn vriendin worde?
jij:ja heel graag.bill:kom we gaan.
georg:heey daar hebben we bill en femke weer.tom en laura zaten nog te zoenen!bill:TOM ZO IS HET GENOEG!tom:hoezo?ben je jaloers?bill:nee.tom ging eindelijk van laura af en vroeg:wil je mijn vriendin worden?laura:ja heel erg graag.bill:mooi nu iedereen luistert kan ik zeggen wat ik wou zeggen.bill:ik hou van femke!georg:is zei nu je vriendin?bill keek je aan.je knikte.bill:ja.tom:zo nu we dat weten wil ik zeggen dat laura mijn vriendin is maar je had dat denk ik wel door.gustav:zou je denken?tom:mss.(mischien=mss)

bill pakte je hand vast.hij ging zitten en tilde je op zijn schoot.hij gaf je een kus op de wang.tom:is dat alles wat je doet broertje?bill:bemoei je er niet mee.zij bill met een grijns op zijn gezicht.je hart bonkte in je keel.er ging een wekkertje.georg:o...de tijd is op.bill:wat?tom:ze kunnen toch nog blijven?.hoe laat moeten jullie thuis zijn?laura:nou de ouders van femke denken dat zij bij mei is en mijn ouders denken dat ik bij haar ben.we mochten hier niet naartoe maar zijn wel gegaan.ze denken dat we 2 weeken bij elkaar blijven maar ik en femke hebben afgesproken dat als het erg word dat we naar mijn huis gaan en dan blijven we daar de rest van de 2 weken.tom:of jullie komen bij ons 2 weken!wij zijn nog 3 weken hier in nederland!jij:cool!jullie gingen mee met tom en bill naar hun hotel.biil nam je mee naar zijn kamer.en tom nam laura mee.bill:je weet wel dat ik niet zoals tom ben?jij:ik weet niet hoe tom is dus...bill:nou tom gaat meteen wat doen jeweet wel.jij:o,en hoe ben jij dan wel?bill nou ik wacht daarmee.jij:geslaagt voor je examen hihi.bill:wat ben je toch geen lieve meid.jij:ben ik ook!bill:en slim.jij:dat ben ik ook.bill:heel slim.en hij gaf je een kus op je voorhoofd.hij ging op bed liggen en jij daarnaast.hij vroeg of ik echt verliefd op hem was.jij:natuurlijk.bill:ok.
bill:zullen we vanavond bij een restaurand gaan eten?
ik vind best
bill:hoelaat dan?
waneer jij wil!
bill:gaan we dan rond 9 uur?
is goed
Om 9 uur gingen jullie naar een restaurant toe.Jij en Bill en Tom en Laura maar Gustav en Georg hadden geen zin in dat eten en zijn naar de mc gegaan.Jullie bestelden alle vier wat anders(Bedenk zelf maar wat jij zou willen eten met Bill).Jullie praatte aan tafel over jullie levens en het bleek dat jij al veel van ze wist.Bill:Hoe weet je dat toch allemaal je was toch pas net fan?jij:Laura had het iedere dag over jullie voral over Tom.Over jullie hobbys wat jullie leuk vonden.Hoe oud jullie waren toen Bill die tatoe in zijn nek lied zeten en hoe oud toen hij zijn tweede en derde lied zetten.Ga zo maar door.Tom: Dus ik heb met een superfan?Laura:Mega super fan zou je bedoelen hihi.Jij:Echt wel ze heeft ook al jullie spullen cd's,dvd's,dekbedden kleding bekers alles.Als iets net nieuw is koopt ze het direct al moet ze ervoor naar de andere kant van de wereld.Tom:Echt?Laura:Echt.
jullie eten lekker en als jullie klaar zijn vraagt bill of je mee naar de disco gaat.jij:
ik wil wel maar...bill:maar wat?jij:nou jij vind dansen toch niet leuk?bill:maar met jou wel.
eenmaal bij de disco kijken twee jongens je aan.jij:
o nee straks vinden ze me leuk en gebeurt er wat!!!...
jij gaat met bill dansen en bent verbaast dat hij dat kan...maar de jongens kijken nog naar je.je kijkt die richting uit en bill volgt je blik.billwie zijn dat?jij:
weet ik niet maar ik vind ze eng!bill:ik bescherm je wel.jij geeft hem een kus op zijn wang:mijn held.
[FF VOOR DE DUIDELIJK HEID...HIER GEBEURT HET][DIE ZOEN DAN HE]

Bill en Jij zijn uit gedanst als jullie zitten komt een van die jongens naar je toe en vraagt:Kan jij me helpen?Jij:Waar mee?Hij:Ik ben mijn hart verloren en ik denk dat jij hem gevonden hebt.Jij:o...dus dat plestic hartje bij de deur was van jou?Je pakte het hartje en gaf het aan de jongen.De jongen liep met een rood hoofd weg.Bill schoot in de lach.Bill:Had je echt een hartje gevonden net?Jij:Nee,Maar ik heb altijd van die domme hartjes bij.Ik bedoel dit is de derde keer dat een jongen dit tegen me zegt.Maar ik heb jou al.Bill:Heb je nog meer van die trukjes?Jijaar kom je zelf nog wel achter.Zei je met een grijns.Billat is gemeen.Jij,ja?Dat zal dan wel he.Hihi.Jullie gingen naar nog 1 dansje naar huis.Tom:He tortel duifjes...al gezoend?Bill:Nou...eh...neej.Tom:Gaan jullie dat dan niet doen?Bill:Jawel maar ik zoek een perfect moment denk ik...hehe...Gustav:Laten we Doen durf of waarheid doen.Iedereen:Jaaaa.Lauradw...Georg.

Georg:Waarheid.Laura:Wie vind je het aardigst van de band?Georg:Niet zo moeilijk...Mezelf.Iedereen moest lachen.Georgdw...Gustav.Gustav:Waarheid.Georg:Ben jij al verliefd?Gustav:Nope.Ddw...Tom.Tomurf.Gustavurf jij de volgende keer dat we op tv zijn te zeggen dat je met Laura hebt?Tom:Ja.Ik zeg het de volgende keer.Beloofd.Hum...ddw Bill.Billoen.Tom:Haha...nou zoen Femke hier nu voor onze ogen.Bill:eh...Tomurf je niet broertje?Bill:Jawel maar...wil Femke dat wel?Jij:Nou...Het is een opdracht.Tom:Haha ze wou het juist graag.Dat je dat niet door had broertje.Bill:Wil je dat echt Femke?Jij:Je hebt een slime broer kan hij gedachten lezen ofzo?Bill:Ja dus...Nou ok dan.Hij liep naar je toe en feluisterde in je oorit is niet zomaar een opdracht ofzo.Je krijgt die zoen van mij.En niet van die opdracht.Denk daar aan.En hij zoende je.Je genoot van dat moment.Jullie gingen nog een tijdje door met het spel.Jij en Bill gingen om half 1 slapen.Georg:Jullie gaan toch wel echt slapen he?Bill:Natuurlijk...Waar zie je me voor aan?Georgan is het goed.Jullie gingen dus slapen.De volgende morgen...Je voelde iets op je mond.Het is Bill die je wakker kust.Jij:mmm...Zo mag je me vaker wakker maken.Bill:Zal ik doen.Jij:Hoe laat is het?Bill:Half negen.Jij:Je bent lief...Je hebt me zelfs laten uitslapen.Bill:Hoelaat sta jij dan normaal op?Jij:7 Uur ofzo.Bill,dan had ik je dus eerder mogen wakker kussen?Jij:Ja maar dat is niet erg.Bill:Nou dat is maar goed ook.Hij kroop bij je in bed en kuste je lang en zacht.Je was zo blij.Hij was degenen waar zoveel meisjes mee wouden en jij was de geluks vogel.Jij had hem voor jezelf.Hij was jou vriendje.Of nee...Is jou vriendje.Bill:Je had wel mogen zeggen gisteren dat je dat wou.Jij:wat wou?Billie..eh...die zoen.Jij...dat...eh...nou...ik wou dat je dat...dat je dat zelf deed en wou.Billat is lief van je.Jij:Nou zo ben ik gewoon.Bill:Maar dan ben je nog wel lief.Jij:Weet ik.Bill:Zullen we gaan ontbijten?Jullie gingen ontbijten.Bill:He Tom...Nog wat uitgespookt?Tom:Wie ik?Nee tuurlijk niet.Echt niet.Bill: Dat had ik niet verwacht van je groote broer.*grijns*...
Tom:We hebben wel gezoend...Billat had ik echt niet van je verwacht broertje.Tom:
heey jij bent mijn broertje en ik jou broer.Bill:jaja want je bent 10 min ouder...
Bill:Ik weet het nu wel hoor!Tom:
Mooi zo
Bill:Ben jij de baas over Laura?Tomf ik de baas ben over Laura?Laura:
hebben jullie het over mij?
Tom:Ja...Bill vroeg of ik de baas over je was.Laura:Jawel... Als Tom zegt spring van een flat doe ik dat.Tomat is heel lief.Maar je waagt het niet.Dan ben ik je kwijt en zie ik je nooit meer.En dat is wel het laatste wat ik wil.Laura:Wat ben je toch een schatje.Tom:Weet ik toch.Bill:Ja...he eh doe dat ergens anders.Tom:Hoezo?Jij doet dat toch ook?Jij:Nee,Ik doe dat.En je geeft hem een kus op zijn mond.Bill:Haha die was goed.Tom:Ja,Leuk.Bill:Kom we gaan ontbijten.Jullie zaten aan tafel.Jij:Wat gaan we doen vandaag?Bill:Ik weet wat leuks.Jij:o,ja?Wat dan?Bill:Zullen we met zijn 4en naar de bios gaan?Iedereen:Goed idee!!!Laura:Welke Film?Bill:Weet nog niet.In iedergeval een romantiesche film.Jij en Laura:Joepie.Tom:Wat?Niet iets met geweld ofzo?Bill:We kijken wel.Jullie gingen dus naar de film het was een hele romantische film.Jij en Bill waren alleen maar aan het zoenen en hadden dus niks van de film gezien.Ook Tom en Laura waren alleen maar aan het zoenen maar bij het stukje dat twee jongens aan het vechten waren om een meisje keek Tom naar het scherm(Echt iets voor Tom).Na de Film gingen jullie naar een café.Er was een jongen die je aan keek.Je keek niet eens naar hem om.Okal wist je dat hij naar je staarde.Jullie dronken wat maar je moest heel nodig naar de wc.Je liep dus naar het toilet.Maar toen je trug ging pakte die jongen je bij je pols.Bill kon dat niet zien.De toileten waren in de hal.De jongen nam je tegen je wil mee naar buiten.Maar wat je niet zag was dat hij een brief bij de Toiletten had opgehangen.Hij stapte een auto in met je.Jij:Wat ga je met me doen?Hij:Je bent nu van mij.Ik bedoel ik heb geld nodig.Jij:Ja en?Hij:bill heeft geld en hij houd van je dus hij zal echt wel wat voor je over hebben.Jij:Wat?Nee dat mag je niet doen!Hij:Kop dicht.Trouwnes als ik het geld heb steek ik hem neer.Ik haat hem.Jij:Nee doe dat niet plaese.Hij:Als hij niet betaalt en zich neer laat steken ga je eraan moppie.Jij:Wat?o,nee...Je weet dat hij voor mij gaat kiezen he?Hij:Natuurlijk...anders nam ik de moeite niet.Jij:Maar hoe weet hij dan dat jij mij hebt?Hij:Nou als je het wilt weten...Hij zal zich vast wel gaan afvragen waar je blijft.Ik heb een brief bij de toiletten achter gelaten en hij zal daar echt wel gaan zoeken.En als hij niet komt en betaalt dan ga je er dus aan zoals ik net al zei.Hij:Ik zal hem voor lezen:



Hoi Bill,

Ik heb die Femke van je.

Als je haar ooit nog trug wilt zien kom dan met

40.000 euro naar het park.Kom je niet(morgen om 11 uur voor de duidelijk heid)Dan zie je Femke niet levend meer trug.Kom zonder wapens of politie.Als bewijs zal ze er morgen ook bij zijn.



ondertekend een goede oude vriend die nu je vijand is.



Jij:hu?Wat bedoel je met dat laatste?Hijaar kom je nog wel achter...
in het cafe:
Bill:Waar blijfd Femke? Biil:Ik ga ff kijken.
Bill ziet het briefje en gaat ermee trug naar de tafel
Hij bekijkt het briefje en...
leest het voor

Bill:Een oude vriend die nu je vijand is.Dat kan maar een ding betekenen...Dat is mijn oude vriend...

DIE OCHTEND OM 8:30

Hij:Femke we gaan.Jij:Maar het is nog veelste vroeg.Hij:Bek dicht.Jij:Ja maar...Hij:Bek dicht.En hij hield een mes in zijn hand.Jijk,ok.Toen jullie er waren was hett al 10:00.HIj:Zo en nu ga je me alles vertellen.Wat is er gebeurd tussen jullie?Jijat gaat je niets aan.HIj legde zijn mes op je keel en zij:Ik zou het toch maar zeggen als ik jou was.JIj:We hebben alleen nog maar gezoend.HIj:Ja hoor!Jij:Ja echt.Hij:Lieg niet.Jij:Ik lieg niet!Snikte je.Hij vroeg nog heel erg veel.Het was nu 10:20.Toen vroeg hij opeens:Wat weet je van Miranda?Jij:Miranda?Die ken ik niet en ik heb er nog nooit iets over gehoord.Hijan zal je dat straks te weten komen!!!Hoe oud ben je?Vroeg hij.Jij:Eh...nou...16.Hijan hoop ik voor je dat Bill er voor zorgt dat je blijfd leven.Ik vind het altijd sneu als iemand vermoord word die nog geen 18 is.Dan heeft die genen nooit echt voor zich zelf gezorgd.Niet zoals wij.Jij:Bill waar blijf je?Het was nu al 10:35.Hij:Hij komt niet.Dat is jammer voor je.Hij duwde je tegen de grond.Hij:Jamer dat je zo moet serven.Jij raakte in paniek.Hij had je hard al bijna geraakt met het mes.Maar toen hoorde jullie een stem achter je zeggentop.Ik ben er.Laat haar leven.Ik smeek het je.Hij trok zijn mes trug.Jij was heel erg opgelucht.HIj trok je omhoog.Hij:Zo Bill daar ben je.Je was bijna telaat he!dat was heel erg jammer geweest van je meisje.Bill:Het stoplicht stond op rood!HIjaar had ik niks mee temaken.Bill:Hier is het geld.Laat Femke gaan Tim.Hij:Wacht.Je moet het me komen geven.Jij:Nee.Hij wil je neer steken.Tim:Kop dicht.Bill:Warom?Ben je nog boos over 3 jaar geleden?Tim:Ja en je moet er voor boeten.Jij:Wat was er drie jaar geleden?Tim:Ja vertel het er maar Bill.Ze komt er toch wel achter.Bill:Tim was vroeger mijn beste vriend.Hij werd verliefd op een meisje Miranda.Ze waren heel gelukig maar Miranda werd verliefd op mij.We kregen wel wat samen.Ondanks dat ik dat eerst niet wou.Maar ik was ook verliefd.Het ging uit en Miranda was erkapot over.Z e zei die zelfde dag nog aan de telefoon dat ze me niet kon vergeten en dat ik gelukig moest worden.Ik snapte er niks van.Ik en Tim gingen niet meer echt met elkaar om.Maar de volgende dag...*snik* toen was ze gevonden.Ze had zelf moord gepleegt.ze had haar polsen open gesneden.In haar zak zat een briefje.Daar op stond:



Lieve Bill,

Ik hou van je en zal dat blijven doen.

Maar nu het uit is maakt mijn leven niet meer uit.

Ik zal je nooit meer tot last zijn asl ik daar lig.

Weet dus dat ik van je hou.

Ik kan het gewoon niet aan om niet bij je te zijn.

Sorry,Ga je ook plaese niet schuldig voelen.

Mijn laatste wens:Zoek een lieve,leuke niewe vriendin.

Ik wil dat je gelukkig blijf.

En nooit meer aan me denkt.

Dus bij deze:Vergeet me.

xxxMirandaxxx



Jij:wow...Dat meen je niet.Bill:Je moet niet denken dat ik niet van je hou Femke want dat doe ik.Maar snap dat ik er niet uit mijn hoofd kan zetten.De gedachten dat het mijn schuld is.Jij:Ik begrijp het.Maar wil Tim je darom neer steken?Tim:Ik sta er bij hoor.En ja dat klopt.En als Bill dat niet doet ga jij eraan.Billk.Steek me maar neer dan.Maar laat Femke gaan.Zij heeft je niks misdaan.Jij:Bill doe me dat niet aan.Als jij dood gaat...Dan pleeg ik ook zelmoord.Ik weet dat de enige manier dus is dat ik ga.Jij moet nu gaan!Doe dat.Op dat moment ging er iemand achter Tim staan.Bill zach het maar bewoog niet zodat die persoon niet veraden werd.Op dat moment hoorde je een gil.Het was Tim die door Tom met een mes was neer gestoken.Tom belde snel 112.Tom:Ik was BIll zonder dat hij het wist gevolgt en verstopte me in die bosjes.Maar ik belde 112 want hij mag niet dood gaan.Ik bedoel het blijfd een mens.JUllie gingen na dit drama naar huis.Jij mog een krant zien.Daar stond een artikel in over Miranda.De brief stond er ook bij.Er stond precies het zelfde op als Bill zei.Tom:Bill als je je had laten neer steken besef je wel wat je gedaan had he?Je weet dat ik dan zelfmoord zou hebben gepleegt.En Femke ook.En dat de band dan niet meer zou bestaan.En dat je 1000de mensen pijn gedaan zou hebben.Billas waar.Maaar Ik had het niet aan gekund om Femke voor mijn ogen te zien sterven.Jij:Ja maar ik wil jou niet zien sterven.Tom:Laat maar.Het is gelukig voorbij.Jijk dus Tom heeft ons dus eigelijk gered.Billaar komt het wel op neer.Jij+Bill:Thanks Tom.Tom:Ja hallo wat had ik dan moeten doen?Mezelf laten dood gaan?Of jullie?Nou mooi niet.Jijarom juist.Bedankt.Het duurde wel een week voor jullie over de srik heen waren.En 2 concerten werden dus uitgesteld.En Tim?Nou die kreeg 4 jaar gevangenis straf...
De volgende dag.BIll vraagt of het weer een beetje gaat nu.jij:
ja wel
Bill:Goed zo.Wil je wat gaan doen vandaag?Jij:
nou....ok....maar eigelijk.....Bill:Laat maar.We gaan een andere keer wel wat doen.En hij gaf je een kus.Zulen we dan film kijken?
Welke film?Jij:Een hele romantische.BIllk.Ik ben zo trug.Jij:
ok kom snel trug he.
Bill was al snel trug.Hij had 5 films mee.Jullie hadden heel erg veel van de film gezien.Dus niet.Jullie zagen alleen elkaar en proevde elkaars lippen...Na de films...Jijat waren de beste films die ik ooit had gezien*grijns*Bill ja?*grijns*Jij:We kunnen morgen wel weer wat gaan doen.Bill:Maar je had vandaag al geen zin.Je bent er toch niet overheen?Jij:Ja maar ik wil wel weer iets gaan doen.En voral als Ik anders binnen zit.Billk wat wil je morgen gaan doen?Jijat zien we wel.Billk...Het is nu al 7 uur...Tom:Hoi,hebben jullie zin om wat te gaan eten?jijk.Bill:Ja ik heb trek.Jij:Waar?Tom+Bill:Mc.Jij:Ik had het kunnen weten hihi.Georg,Gustav en Laura gingen ook mee...In de mc...Laura:wat willen jullie?Jullie gaven je besteling op.Als jullie aan het eten zijn zegt Gustav opeens:Ik moet jullie wat vertellen.Georg:Nou vertel op.Gustav:Ik heb...Ik heb een vriendin.Jij:Hoelang al?Gustav:Nou...eh...al 3 weken.Tom:Zonder wat te zeggen?Gustavorry.Niemand wist het behalve wij.WE hadden afgesproken het tegen niemand te zeggen.Maar nu hadden we besloten dat onze familie en vrienden het mochten weten.Jij:En wie is het?Gustav:Het is een Nederlans meisje.Ze is even oud als jullie.En ze woont in Friesland.Ze heet Esmee.Jij:Hoe heet ze met de achternaam?Gustav:Timmerman dacht ik.Jij spugde je drinken uit.Jij:Uhe uhe.Wat?Die ken ik.Dat is een van onze beste vriendinen.Ze woont bij mij in de straat.En ze zit bij ons op school.Het zou grappig zijn als zij het inderdaad was.Gustav:Ze komt morgen langs dus dan kan je zien of zei het is...De volgende dag...Esmee was net aangekomen.Laura:He Esmee.Lang niet gezien.Esmee:He Laura.He Femke.Dat is inderdaad al weer een maand geleden.Maar wat doen jullie hier?Jij:Nou ik ben de vriendin van Bill en Laura die van Tom.Esmee wat gaaf.Ik ben de vriendin van Gustav.Jijat vertelde hij gisteren ja.Jou mobiel ging.Jij:Wacht even.Je liep naar de tuin om rustig te kunnen telefoneren.Je nam op.Het was je moeder.Jij:Hoi mam.Jouw moeder:Waar ben je?Ik heb al zolang niks van je gehoort.Jij:Bij bill.En je leggde alles uit aan je moeder behalve de ontvoering.Jou Moeder:Ik heb toch al zo'n groote meid.Ben je van plan bij hem te gaan wonen?Jij:Mag dat?Jouw moeder:Tuurlijk het is jouw leven(was mijn moeder maar zo!).Jij thanx mam.Maar dan moet je beloven dat je ook afentoe langs komt en de eerste maand heel erg veel belt.Jij:Beloofd.Jouw moeder:Maar ik wil wel dat je vanacht thuis slaat.Neem Bill,Tom,Laura,Georg,Gustav en Esmee maar mee.Jij:ok.Maar Esmee en Gustav zijn dan bij Esmee dus die komen niet mee.Ik zal de rest even vragen.Jij was al snel weer trug.Jij:Ja de rest gaat mee...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.