Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Een Magische Wraakactie » Hoofdstuk 1, Moorden gaan door..

Een Magische Wraakactie

30 dec 2008 - 14:56

224

3

264



Hoofdstuk 1, Moorden gaan door..

Het is 3 uur 's nachts alles is stil, maar er klonken voetstappen, in een rennend tempo. Opeens rent er iemand het plein op en er volgde een groene flits. Hij viel op de grond en alles was weer stil. Er liep iemand naar hem toe, heel rustig, en pakte iets uit zijn jas en liep kalm verder...

De volgende ochtend stonden er schouwers op het plein, de man was weggehaald, en de schouwers praatte met elkaar. "Dit is al de 3 moord deze week" zei de ene. "Ja, we moeten hem wel echt te pakken zien te krijgen anders is het gedaan met ons, Droebel is keihard." zei de andere "Nou laten we het maar gaan melden"

en liepen weg. Wat ze niet door hadden, was dat er iemand in de bosjes zat. Een soort persoon dat het ministerie berstrijdt. Een dooddoener, een spion van Voldemort. Voldemort is al heel lang dood is. Dooddoeners zoeken in de hoop dat hij zich schuilhoud, maar ze zoeken al 3 jaar zonder resultaat. Ze gaan naar elke moord die er is gepleegd.

De dag is alweer bijna voorbij. Ineens klinkt er een harde gil uit een donkere straat, een groene flits en het gegil stopte. Alles was doodstil. En en kwam iemand aan.. Zachtjes klonk er: "Lumos" en een een klein lichtje verlichte de straat. En hij liep verder...


Reacties:


simonella
simonella zei op 7 mei 2009 - 20:52:
leuk


TomNerd
TomNerd zei op 28 dec 2008 - 21:02:
Leuk Leuk Leuk maar wel een beetje spooky!! :-P


PiECEOFBiLL zei op 28 dec 2008 - 20:05:
lumos, wow.
vaaag maar leuk :]