Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Never ending night » chapter Two

Never ending night

23 juli 2010 - 12:48

350

4

315



chapter Two

Oké jullie gaan je bij dit stuk afvragen waarom hij Bella niet wil opeten (: Maar daar doe ik niet aan in dit verhaal, dus. Hij moet wel voorzichtig zijn, maar Bella is niet zijn favoriete geur, zoals het gaat in Twilight (:

Ik kwam vroeg bij het biologie lokaal aan. Zo vroeg dat ik nog niet eens naar binnen kon. Ik zakte neer op een stoel die daar toevallig stond, deed mijn ogen dicht en probeerde mijn aandacht op één punt te richten, maar dat lukte niet zo heel erg goed. Mijn aandacht ging steeds weer terug naar het meisje.
'Uh hallo?' hoorde ik een mooie zachte stem zeggen.
Toen ik mijn ogen open deed zag ik het meisje voor me staan. Ze keek me raar aan.
'O, sorry hallo.' zei ik snel.
'Jij bent nieuw op school toch?'
'Ja, mijn familie en ik is net verhuisd naar Forks.'
'Oké nou, ik ben Bella.' Mooie naam, de naam paste goed bij haar.
'En wie ben jij dan?'
'Edward.' Ik moest verder praten tegen haar. Maar ik wist gewoon echt niets om te zeggen.
De tweede bel ging en de leraar kwam aanlopen.
'Nou, leuk je te leren kennen Edward. Ik zie je nog wel.' En met die woorden draaide ze zich om, waarbij haar haar, over haar schouder zwiepte. Ik liep maar achter haar aan het lokaal binnen.

'Welkom meneer Cullen, u kunt plaats nemen naast Bella.' Verdomme, dan voelde ik me weer constant een idioot omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.
Bella lachte naar me. 'Nou, ik zie je sneller dat ik dacht dat ik je weer zou zien.' zei ze met een glimlach op haar gezicht.
'Ja inderdaad', zei ik en lachte terug. Bah, ik gedroeg me echt als een idioot.

Na de les werd ze weer opgewacht door de jongen. Hij keek haar neerbuigend aan. De laatste les bracht ik starend in de verte door, denkend aan Bella. Toen was eindelijk deze verschrikkelijke eerste dag voorbij. Ik liep naar de parkeerplaats naar mijn nieuwe Volvo. Ik stapte alvast in, de anderen zouden zo wel komen. Ik zag de jongen en Bella samen staan bij een zwarte auto. Dat ze wel bij hem instapte en niet bij mij, irriteerde me. Maar ik ging haar niet vragen om uit te gaan ofiets. Ze was nu gelukkig en daar ging ik me als stomme verdoemde vampier niet mee bemoeien.


Reacties:


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 24 juli 2010 - 10:03:
Leuk maar ik vond de vorige titel leuker


xBente
xBente zei op 24 juli 2010 - 9:52:
Whoee. I like it

Melding? Snelverderr!


twinsis
twinsis zei op 23 juli 2010 - 13:30:
leuk !
snel verder
xx melis
melding ?


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 23 juli 2010 - 13:00:
leuk! Ik vind hem echt cuuuteee, ookal doet-ie niks bijzonders ofzo.

SNEL VERDER! Melding?

xxxx