Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Als je maar geniet! » 2# Tijd en alles veranderende keuzes!

Als je maar geniet!

3 sep 2010 - 17:58

353

1

292



2# Tijd en alles veranderende keuzes!

Daar gaan we dan:

Als ik het over tijd heb zegt peter altijd “maak je niet druk Elly het gaat voorbij”¯ dat snap ik niet. Natuurlijk snap ik, alles gaat voorbij. Maar waarom veranderen we als tijd verstrijkt. Ik bedoel ik zal altijd Elyon Beely blijven. Dat rare meisje met gekleurde beenwarmers.
Tijd verstrijkt dat is onvermijdelijk. Niet te stoppen, soms is dat gunstig en soms weer niet in dit geval…. Heel erg. Voor ik het zelfs maar wist was het al weer pauze en vluchten ik het lokaal uit. Ik wist dat ontsnappen niet makkelijk zou zijn maar gelukkig ging ik vandaag met Alice naar huis dus snelde ik de gangen door en omdat ik steeds omkeek zag ik niet dat er mensen voor me stonden dus rende ik met volle vaart tegen Tom aan die op de grond viel en kreunde, ‘aah Tom’ zei ik geschrokken en ik stak mijn hand uit om hem overeind te helpen. ‘sorry gaat het’. Tom nam voorzichtig mijn hand aan en bekeek me van top tot teen. ‘Elyon is het toch’ vroeg hij mij nog steeds bestuderend. ‘heb je zin om na school met mij en Bill naar huis te gaan, om uhm huiswerk te maken’ vervolgde hij en ik knipperde met mijn ogen. Ik wou hem al vertellen dat ik niet kon toen Alice hijgend en puffend voor me stil stond. ‘E-elly, ik moet onze afspraak afzeggen. Mijn moeder belde en wou dat ik met mijn broertje mee ging naar de tandarts. Dus we moeten onze afspraak verzetten, vind je het erg’ hijg puf. Tom keek van mij naar Alice en terug. ‘dus je hebt tijd’ vroeg hij onzeker en ik knikte nog steeds een beetje verward, Alice grijnsde opeens alleen maar en keek naar Tom’s hand die nog steeds de mijne vast hielt. Zijn wangen kleurde rood en hij liet snel mijn hand los. Ik grinnikte eindelijk begrijpend waarom Alice zo deed. Ik haalde diep adem en zei ‘nou dan zie ik je na school Tom’. Alice floot zachtjes en draaide zich om op haar hakken, ik glimlachte nog even naar Tom en volgde haar de gang door.


Reacties:


Dominiquee
Dominiquee zei op 24 juli 2010 - 19:42:
Ik vind het echt helemaaaaal GE-WEL-DG !!
Ga plz door met dit verhaal