Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » A Cinderella Story. (Tijdelijk gestopt, inspiratieloos!) » Hoofdstuk 2

A Cinderella Story. (Tijdelijk gestopt, inspiratieloos!)

24 juli 2010 - 20:04

821

2

332



Hoofdstuk 2

Yara opende de deur van de bakkerij. 'Sorry James, ik moest nablijven.' Zei Yara sip. 'Geeft niet, ben je weer eens in slaap gevallen.' zei James grijnzend. 'Ja, ik was ongelofelijk moe.' Zei Yara grijnzend. 'Leona is ook veel te streng.' zei James terwijl hij naar achteren liep en zich om ging kleden. James kwam snel weer terug en trok zijn jas aan. 'Moet ik morgenavond ook werken voor je?' Vroeg James. 'Nee, hoezo?' Zei Yara. 'Morgen is het gala toch?' Zei James. 'Oh, maar ik mag toch niet heen.' Zei Yara. 'Hoezo niet? Lola zegt dat ze je gewoon mee gaat slepen.' Zie James grijnzend. 'Ik moet morgenavond schoonmaken, Mandy en Lilly hebben hebben gezorgd dat overmorgen hun verjaardagsfeest is.' Zei Yara sip. 'Ja en?' Zei James. 'dat betekend dat ik alles moet schoonmaken, opruimen en hier een feestzaal van moet maken. Met een verjaardagstaart.' Zei Yara die even zuchtte. 'Nou, dan doe ik dat toch voor jou.' Zei James met een glimlach. 'Nee, dat doe ik je niet aan.' Zei Yara verbaasd. 'Jawel, ik sta erop. Je verdient een avondje uit. Je hebt nooit vrije tijd.' Zei James. 'Maar...' Begon in protest. 'Ik sta erop.' Zei James. 'Ik weet niet, ik heb toch geen kleding.' Zei Yara. 'Awh kom op, een jurk en een masker. Lola helpt je zeker weten.' Zei James. 'Maar Leona komt twaalf uur naar de bakkerij, dan plundert ze altijd de kassa.' zei Yara. 'Is toch geen probleem? Als je maar zorgt dat je om twaalf uur terug bent.' Zei James. 'Maar ik heb geen date. Ik heb vandaga net Tim afgewezen, en dat wil ik zo laten.' Zei Yara. 'Je hoeft geen date te hebben, volgens mij heeft Lola er ook geen.' Zei James. 'Oh, ging jij maar mee.' Zei Yara. 'haha, dan had ik je meegenomen als date hoor.' Zei James grijnzend. 'Weet ik toch, nouja, ik zie je morgenochtend wel.' Zie Yara die James uitzwaaide. Ze pakte een emmer en wat sop en begon met het schoonmaken. Om half een was ze klaar en liep ze slaperig naar het huis me dook in haar bed.

Om half vijf ging de wekker, ze drukte de wekker uit en bleef nog even liggen. Nu werd ze gestoord door het gerinkel van haar telefoon. 'Hallo met Yara.' Zei ze met een schorre en slome stem. 'Met Lola! OMG ga je echt mee? James zei het al.' Zei Lola vrolijk door de telefoon. 'Ja, ja ik ga mee. Maar ik moet nu eerst aan het werk.' Zei Yara. 'Goed idee, ik kom eraan. Dna help ik je.' Zei Lola. 'Oh echt?' Zei Yara vrolijk. 'Ja, natuurlijk. Des te eerder kunnen we te shoppen.' Zei Lola. 'We hebben toch gewoon les?' Zei Yara. 'Nee, de lessen zijn uitgevallen omdat de hele school word gepimpt.' zei Lola vrolijk. 'Óké gaaf, ik zie je zo wle bij d ebakkerij.' zei Yara. 'Oké, doeg'. Zei Lola. Yara sprong op en trok snel haar schone kleren aan. Ze rammelde wat in haar lade. Uitendelijk had ze het gevonden, een roze spaarvarkentje. Ze pulkte al het geld eruit en telde alles op. 80 dollar en 34 cent. Ze stopte het in haar broekzak en liep de trap af door de keuken. Ze liep naar de bakkerij en zag dat Lola net van haar scooter afstapte. Er begon langzaam sneeuw te vallen. 'Kom, laten we naar binnen gaan voor we doodvriezen.' Zei Lola. Ze liepen de bakkerij binnen en verdeelden de taken. Yara begon de broden te bakken en Lola maakte alvast wat versieringen voor het feest van Mandy en Lilly, zodat James ze alleen maar hoefde op te hangen. Toen ze klaar waren kwam James ook net binnen gelopen. 'Hey Yara, ik heb iets voor je.' Zei James. Hij haalde een tasje tevoorschijn en haalde er een gestofeerd, rood doosje uit. 'Owh, James. Dat had je niet moeten doen.' Zei Yara glimlachend. 'Het is een cadeautje.' zei James. Yara opende het doosje en bekeek een prachtig kettingkje. 'Owh James dit kan ik toch niet aannemen.' zei Yara. 'Jawel, ik heb het voor jou gezocht en hij was toch maar een tientje.' Zei James. Yara huiverde en opende het meddailon, er stond een tekst ingeschreven: 'Iedereen moet door een storm lopen om een regenboog te zien.' 'Wauw! Je hebt mijn zinnetje erin gezet!' Zei Yara vrolijk. 'Ja, ik dacht dat zegt ze altijd om van alles en iedereen op te fleuren, dat moet erin.' Zei James. 'Oh, dankje James.' Zei Yara. 'Nou, dames. Ga shoppen! En om twaalf uur terug zijn hé?' Riep James hun na terwijl ze naar de scooter liepen. 'Jahaa!' Riep Lola. Ze reden weg richting het winkelcentrum. Ze waren niet de enigen die nog kleren voor het gala moestenb hebben. Ze liepen door het winkelcentrum en gingen een klein winkeltje binnen. Na een uurtje hadden ze de perfecte outfits gekocht en gingen naar hus om hun klaar te maken...


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 28 juli 2010 - 13:07:
Ooh, dat zinnetje is supermooi
Leuk stukje

xx Lesley


kaylie
kaylie zei op 24 juli 2010 - 20:14:
wat een super zinnetje!