Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Als je maar geniet! » 3# De Redder op de fiets.

Als je maar geniet!

3 sep 2010 - 17:58

361

3

262



3# De Redder op de fiets.

Ze heeft een afsraak met tom, maar wordt geconfronteerd.

Dus het is nu zeg maar half twee en ik sta ongerust voor de school deuren, mijn hart klopt ongerust, niet voor Bill noch Tom maar ik voel een bedreiging dichterbij komen. Uit mijn ooghoeken zie ik een steen aan komen suizen die langs me heen gaat en alleen het gevoel van kilte achterlaat. Ik draai me om en zie, ach ja ik ga je het niet een vertellen dat weet je ook wel.

‘Nick, wat een verrassing’ ik pauzeer even en bedenk wat voor gemeens ik kan zeggen. ‘ Pff en ik maar denken dat jij een sociaal leven hebt, maar ach mijn fout’ ik grinnik en vraag mezelf voor de zoveelste keer af waarom ik hem gewoon niet eens aanpak. Ik zet mijn tas op de grond en kijk hem uitdagend aan. Om even eerlijk te zijn.. ik dat ik nu niet zo zeker van mezelf ben, ik bedoel aan mijn magie heb ik nu niets. Niet in het openbaar waar zijn vrienden me kunnen zien. Dus omdat het niet anders kan kijk ik om me heen voor een uitweg. Opeens schiet me iets te binnen en ik grijns. ‘ gosh Nick je raad nooit wat ik bij me heb’ zeg ik omdat ik tijd moet rekken. ‘Weet je nog die foto’s die mama gister aan oma liet zien’ ik kijk naar Nick en zie zijn ogen vernauwen. We weten allebei waar ik het over heb. Uit mijn rugzak haal ik een oude foto, ‘ mooie tijden he nickmans’ en ik zwaai er mee heen en weer. Op de foto staat een klein jongentje van 4, kleine Nickolas in z’n nakie. Ik ben niet van plan iemand wat te laten zien, echt waar niet, maar hea dat weet hij toch niet. Achter Nick zie ik Tom de school uit komen en zoek oogcontact, hij ziet mij en hij ziet Nick, zonder worden begrijpt hij wat ik wil. Hij stapt op zijn fiets en rijd snel langs Nick die zijn ogen op de foto gefocust houd. Als Tom dichtbij is pak ik mijn tas en spring ik bij hem achterop. Tom trapt snel en ik kan het niet laten ik moet gewoon lachen.


Reacties:


TomxObsessie
TomxObsessie zei op 26 juli 2010 - 20:57:
tofjes !


dreamerangel
dreamerangel zei op 24 juli 2010 - 22:41:
verdeeer


Dominiquee
Dominiquee zei op 24 juli 2010 - 21:14:
leukk !!
i'm obsessed with your story (L)