Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » A Cinderella Story. (Tijdelijk gestopt, inspiratieloos!) » Hoofdstuk 5

A Cinderella Story. (Tijdelijk gestopt, inspiratieloos!)

26 juli 2010 - 13:03

545

6

480



Hoofdstuk 5

Sorry, voor het mini-hoofdstukje, maar is goed voor de spanning. Reactie??

Joe pov
Joe opende zijn ogen en ging direct rechtop zitten. Gisteren had hij bijna het meisje gevonden. Vandaag zou hij die hele wijk uit gaan kammen waar die vespa ongeveer heen reed. Hij moest en zou dat meisje vinden. Ze was zo eerlijk, zo gewoon, zo mooi en vooral anders dan alle andere meisjes. Er klopte iemand op de deur. 'Binnen.' Zei Joe. De deur ging open en Kevin verscheen in de deuropening. 'Hey Joe, Nick belde net. Hij komt morgen om twee uur thuis. Hij had nog veel om jou te vertellen ofzo.' Zei Kevin verward. Joe haalde zijn schouder op. 'Ben je er klaar voor?' Zei Kevin. Joe knikte, hij was blij dat Kevin hem vandaag hielp met zoeken. Joe kleedde zich om en liep naar buiten, waar Kevin al bij de auto stond te wachten. 'Oké, let's go!' Zei Kevin die samen met Joe wegreed. 'Oké, een mooi meisje met lichtbruin haar.' Zei Joe. Kevin knikte en reed langzaam door de buurt heen.

Kevin pov
'Ik heb nou al honger!' Zei Kevin. 'Nou, dan halen we toch wat broodjes.' Zei Joe die naar de bakkerij wees. Kevin parkeerde de auto voor de bakkerij en ze stapten uit. Joe bleef buiten wachten. De deur was open dus Kevin liep zo naar binnen. Het zag er leeg uit, achter de balie was een grote troep. 'Hallo is daar iemand?' Riep Kevin. Er kwam een meisje tevoorschijn die naar hem toe liep. Ze had donker haar en zag er moe uit. 'Sorry we zijn dicht vandaag.' Zei Yara. 'Jammer, ik had net zo'n honger.' zei Kevin. 'Achja, de honger gaat vanzelf wel weer over. Je zult eerst door een storm moeten lopen om een regenboog te kunnen zien.' Zei het meisje glimlachend. 'Mooie woorden, dank je wel in elk geval.' Zei Kevin. Het meisje knikte en ging weer verder met het schrobben van de vloer. Kevin liep de bakkerij uit naar Joe. 'Geen brood?' Zei Joe. 'Nee, ze zijn dicht.' Zei Kevin. 'Wat dan? Raar.' Zei Joe. 'Maar er is daar wel een aardig meisje. Ze was aan het schoonmaken.' Zei Kevin. 'Heeft ze misschien licht bruin haar en...?' Begon Joe. Maar Kevin schudde zijn hoofd al. 'Nee, donker haar.' Zei Kevin. 'Laten we dan maar verder gaan.' Zei Joe die weer in de auto stapte. Kevin stapte ook in en ze reden verder door de buurt heen. Maar zonder resultaat. 'Waarom zoeken we morgen niet om die scooter op school?' zei Kevin. 'Kevin! Je bent brilliant!' Zei Joe die vrolijk uit de auto stapte en hun huis in liep. Na het avondeten zaten Joe en Kevin voor de tv, te luieren. 'Owh! Ik kan niet wachten! Ik wil nu weten waar ze is!' Zei Joe ongeduldig. 'Kop op Broertje. Iedereen moet door een storm lopen om de regenboog te kunnen zien...' Zei Kevin onwetend van wat hij net zei. 'Wat zei je daar?' Riep Joe verbaasd. 'Iedereen moet door een storm lopen om een regenboog te kunnen zien.' Zei Kevin een beetje geschrokken. 'Hoe ken je dat zinnetje?' Zei Joe vlug. 'Rustig broertje. Gewoon gehoord.' Zei Kevin. Joe die haalde het medaillon tevoorschijn en gaf het aan Kevin. Kevin opende het en bekeek de woorden die er in stonden. 'Het meisje van de bakkerij!' Riep Kevin.


Reacties:

1 2

Marshmallow
Marshmallow zei op 28 juli 2010 - 13:57:
Oeeeh, leuk
Ik ben nu wel een maand aan zee, en dan kan ik niet lezen, maar ik ben al benieuwd naar het vervolg

xx Lesley


lisasnowy
lisasnowy zei op 27 juli 2010 - 7:16:
geweldig leuk verhaal
snel verder


SusieSimon
SusieSimon zei op 26 juli 2010 - 14:46:
Geweldig
Ik wou dat mijn leven zo was.. nou ja.. min het harde werken in de bakkerij en de gemene stiefmoeder dan.
xx
Mag ik weer een melding?


Cullengirl
Cullengirl zei op 26 juli 2010 - 13:29:
love it!

wel een mooie zin..

Je moet eerst door een storm lopen om de regenboog te zien.

waar heb je die vandaan??

xxx


xEmma
xEmma zei op 26 juli 2010 - 13:13:
Ow, je was al verder x]
Mhihi, nu voel ik me dom.
Anyway, leuk hoofdstuk (:

Ik vind Kevin cool hier ^-^
En oooh. Ik vind Joe stiekem wel heel romantisch<3

Ik vind dat het nu allemaal goed moet komen :x

xx