Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De prachtige performance van Roxas en Shinx!!!!

~The Long Journey Continue's~

26 juli 2010 - 14:28

383

1

210



De prachtige performance van Roxas en Shinx!!!!

Roxas pov

Roxas liep stilletjes door het halletje naar het podium.
hij vroeg zich af of hij dit Sora moest vertellen.
Roxas dacht toen aan de woorden die Jesse McCartney tegen hem had gezegd:
========
"je kan je rot blijven voelen door alles te blijven verzwijgen maar dit zal niet echt helpen"
========
als Jesse al gelijk zal hebben dan zou hij het er met Sora pas over hebben als hij en Dawn kinderen zouden hebben.
Nee!!! hij moest met zijn gedachten bij de wedstrijd blijven.
"KIJK IS DAMES EN HEREN DE EERSTE DEELNEMER! ROXAS HIKARI!, zei Mary Ann.
Roxas hoorde Sora zijn naam roepen samen met Ash en Sparky en Pikachu.
"ben je er klaar voor Shinx? vroeg Roxas aan Shinx die knikte.
"shinx, zei Shinx en knikte naar Roxas.
"begin maar, zei Mary Ann.
"Shinx! ik kies jou!, riep Roxas en Shinx sprong huppelend naar voren.
"Roxas kiest Shinx als zijn begin Performance pokémon!, riep Mary Ann.
"Shinx, doe je Swift!, Riep Roxas en Shinx vuurde gele sterren naar het Podium.
"oke, doe nu je Vonk in combinatie met Snelle Aanval!, riep Roxas hij had deze tactiek van Sparky en Pikachu omdat die allebei Volttackle kende had Roxas er inspiratie op gedaan.
De Vonk werkte perfect met de Snelle aanval en leek net op een echte Volttackle!
iedereen juichtte voor Roxas en Shinx.
maar de Sterren die waren geraakt door de Vonk en Snelle Aanval waren ontploft en leek net sterrenstof.
"oke Shinx, doe nog een keer je Swift!, riep Roxas en vuurde weer sterren af en draaide dit keer rond.
"en nu je Dondertand met Vonk en Snelle Aanval!, riep Roxas en Shinx knikte vastberaden.
Shinx rende vliegensvlug over het podium en beet met zijn Dondertand en zijn liet een gave sfeer achter.
en maakte en salto en sprong op Roxas zijn schouder.
"goed gedaan, maatje, zei Roxas en gaf Shinx een knuffel.
"Wow, en de Performance van Roxas is voorbij!, riep Mary Ann.
Roxas glimlachte en ging met een goed gevoel naar de kleedkamer.
"goed gedaan! jullie twee!, riep Dawn opgewonden en vloog hem om zijn nek.
"nou laat Sora dit maar niet zien, zei Roxas met een grimmige glimlach.
"je verdient het echt om door te gaan, zei Dawn opgewekt.
"bedankt Dawn, zei Roxas en ging op het bankje zitten.
en wachtte totdat Dawn werd omgeroepen.
"DAWN HIKARU! ZOU JE ZO VRIENDELIJK WILLEN ZIJN OM NAAR HET PODIUM TE KOMEN!, riep de omroeper.
"succes!, zei Roxas en knipoogde naar haar.
Word vervolgd...


Reacties:


Haldir
Haldir zei op 26 juli 2010 - 18:58:
:'D