Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » De Tien Momenten- Charyl en Jazz

De Hongerspelen: When you can't live forever...

8 aug 2010 - 17:49

366

0

224



De Tien Momenten- Charyl en Jazz


10: Ik spieste de jongen uit District 1 aan een boom Er ging een rilling door me heen, toen ik naar Star keek. Hij was tenslotte haar partner geweest.
9: Ik die het hart uit het dode meisje van district 3 sneed Jukkie. Dat ik dat ooí­t had kunnen doen!
8:Ik die dat twaalfjarige meisje vermoordde. Ik kromp ineen. Waarom doodde ik kinderen? Ik dacht dat ik dat niet zou doen....
7: Jazz en ik die elkaar ontmoette, en een pact sloten Ik glimlachtte bij die herrinering, en keek naar de jongen. Hij glimlahctte naar me, en gebaarde naar het scherm.
6: Het vuur dat mijn been verbrandde. Ik vroeg me af waarom dat erin stond, en voelde bijna het vuur opnieuw.
5: Jazz die me meesleepte door het veld bloedlelies. Ik grijnsde weer. Dat was leuk geweest.
4: Ik die als een uitgehongerde waakhond overeind zat, boomschors kauwend, zachtjes zingend. Het zag eruit alsof ik over hen waakte, alsof ik hun ouder was.
3: Ik die met een stuk rotan in mijn hand en probeerde eten op te hengelen. Ohja. Toen gingen we bijna dood.
2: Ik die me insmeerde met palmolie, ter bescherming van die mulitanten Hmm... Zo goed moment vond ik het niet.

'Ben je klaar voor moment 1?' vroeg Ceasar zacht. Ik beet op mijn lip, en knikte.
'Goed. Dit is jouw beste moment in de arena, volgens de kijker.'
1: Jazz die mij kuste, voor de allereerste keer. Ik sloeg mijn ogen neer, en werd rood. Dit was inderdaad het beste moment, voor mij.
Ceasar grinnikte, en sloeg me op mijn rug.
'Alles is nog goed tussen jullie?'wilde hij weten. Ik knikte zacht.
'Ja. meer dan goed,'fluisterde ik.

[/grey]

Ik moest mijn lach inhouden, toen ik moment 1 zag. Ik snap dat mensen die hadden gekozen. ze waren hartstikke schattig samen

Het publiek ging uit zijn dak toen het de beurt van Jazz was, die in het voorbijgaan me een klein kusje gaf. Ik glimlachtte even, en zakte toen naast Star neer.
'Dat was gíªnant,'washet enige wat ik zei.
Ik kon mijn aandacht niet bij zijn top tien houden, maar ik had het idee dat zijn moment ongeveer het zelfde was als de mijne, de eerste.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.