Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Fallen myself » 49. Don't lie to me

Fallen myself

26 juli 2010 - 19:55

1065

3

512



49. Don't lie to me

Ik denk dat dit het laatste stukje voor mijn vakantie is. Ik hoop dat jullie na mijn vakantie weer meelezen. x Kirsten

Rebecca pov;
Ik sta voor de ingang van het politiebureau. Romeo staat naast me. We zouden samen aangifte gaan doen. Het is echt het beste om te doen Rebecca, geloof me nou maar. Ik knik een keer onzeker. Wetend dat ik dit niet voor mezelf hoef te doen. Ik heb er genoeg van. Het polsbandjes dat ik omheb verbergt de nieuwe sneeën. Ik heb het iedereen beloofd, maar ik kon het niet laten. Niemand zal het merken. Ik draag wel vaker polsbandjes dus daar kan het niet aan liggen. Romeo knijpt in mijn hand en we stappen naar binnen. Ik besef ook wel dat ik dadelijk heel mijn verhaal moet doen, iets wat me niet helemaal aanstaat. Al kan ik alles uit mijn eigen leven weglaten. Achter de balie kijkt een vrouw ons aan. "Wij hebben een afspraak om aangifte te komen doen." Ze knikt en gebaart dat we even moeten wachten. Niet veel later komt er een andere vrouw aan. "Zijn jullie Rebecca en Romeo." We knikken. "Kom dan maar mee." We volgen haar naar een kantoor. Het is er best gezellig aangekleed. De achterste wand hangt vol met krantenberichten, op haar bureau staan foto's van haar kinderen. "Waar kan ik jullie mee helpen." Romeo kijkt mij aanmoedigend aan. "Ik denk dat ik maar het beste bij het begin kan beginne." De vrouw knikt me toe. "Ongeveer twee en een half haar geleden ben ik verkracht door destijds een vriend van mijn broer. Ongeveer een half jaar geleden verkrachtte hij me weer. Ik dacht dat ik nu niet meer van hem zou horen, maar ik had het mis. Een paar dagen geleden waren wij aan het picknicken en toen kwam hij opdagen en bedreigde mij. Zijn vrienden hebben Romeo toen in elkaar geslagen." De agente kijkt ons even aan. 'Aan het eerste kunnen we niet veel meer doen, maar voor het laatste kun je wel een aanklacht indienen.' 'Kan het eerste er niet gewoon bijgeschreven worden, dat heeft hij immers ook misdaan.' De vrouw knikt een keer en typt iets in haar computer. 'Je zei dat je werd verkracht door een vriend van je broer.' Ik knik een keer. 'Dan weet je vast ook wel een naam.' 'Frank van Deurne,' zeg ik. De vrouw typt de naam in. Weet je ook de namen van de rest? Ik kijk Romeo even aan. Niet van allemaal, maar Roy de Gier, Robin de Wild en Robbert Meerdijk waren er drie van, zegt Romeo. Meer namen hebben jullie niet? Al vind ik het meer als een verwijt dan een vraag klinken. We knikken allebei een keer. We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen, maar veel kunnen we niet beloven. Met andere woorden, als we een keer tijd hebben kijken we erna en of jullie nu alsjeblieft weg willen gaan. We komen terug als ze nog iets van zich laten horen. De vrouw faked nog een keer een laatste lach en duwt ons dan bijna letterlijk haar kantoor uit. Nou die is ook niet erg aardig, mompel ik als we buiten staan. Romeo kijkt me aan. Het gaat erom dat er aangifte gedaan is. Nu kunnen ze daar al niet meer omheen. We kunnen altijd Tom zich er nog mee laten bemoeien, wedden dat ze dan iets doen. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Wie wil er nou beroemdheden op hun dak. Zeker als die ervoor kunnen zorgen dat niemand de politie hier nog vertrouwd. Dat is wel iets waar ik steeds meer aan begint te twijfelen. Ik spring bij Romeo achterop zijn fiets en hij brengt me naar huis.

Ik zit thuis het gesprek met de politie te overdenken, als mijn telefoon gaat. Hallo met Rebecca. Heey, hoe ging het bij de politie. Wel goed. Al weet ik niet of ze er echt iets mee gaan doen. Wat bedoel je daarmee? Het leek of haar gedachte niet bij ons waren en of ze zoiets had als het zal wel. Als we ooit een keer niets te doen hebben of hij wordt gepakt vanwege meerdere aanklachten roepen we je wel. Dus ze nemen dit niet eens serieus. Tom dat is de politie in Nederland. Ik weet niet of die in Duitsland wel zoveel beter is. Ik krijg toch altijd wel wat er is. Ben je ooit echt met de politie in aanraking geweest als je hun nodig had. Niet echt, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niets doen. Ze zijn er toch om je te beschermen. Nou ja, dan ontlopen ze die taak een beetje. Over beschermen gesproken, je krijgt een bodyguard. WAT. Ik ben niet de enige schuldige. David en de rest hebben het voornamelijk beslist. David, die weet helemaal niets. Waarom is hij erbij gehaald? Ehm, flip hem alsjeblieft niet uit. Oké. Toen jij me gisteren gebeld had, hebben wij niet lang daarna een brief ontvangen. Tom, hoe kon je het me niet meteen vertellen. Nou moet ik nog terug het politiebureau. Wat stond er eigenlijk in. Dat doet er niet toe. Tom, je zou je mond houden tegen haar. Nu heb je haar alles verteld. Ik hoor Bill op de achtergrond schreeuwen. Fijn krijgen ze dadelijk ook nog ruzie om mij. In mijn hoofd vormt snel een besluit. Tom ik volgend weekend naar jullie toe en geen gemaar. Rebecca je kunt toch niet halsoverkop hierheen komen. Let maar eens op. Als je niet toegeeft sta ik morgen al voor de deur. Morgen is het donderdag. Ja en. Dat maakt toch niets uit. Ik kan ziek gemeld worden op school. Vrijdagavond sta ik voor de deur Tom. En daarmee is deze discussie over. Ik hoor Tom een keer aan de andere kant zuchten. Dan zorg ik dat er vrijdag een bodyguard voor je klaarstaat. Daar kun jij niet meer onderuit komen. Mokkend geef ik toe. Maar die gaat niet mee naar school. Dat vechten we vrijdag dan wel uit. Zijn stem klinkt koel. Ik weet dat ik al verloren heb. Ik hoef niet eens meer aan het gevecht te beginnen. De rest staat allemaal achter hem. Ik ga denk ik maar eens terug richting het politiebureau. Het is een zwak afscheid, maar ik ben een beetje boos omdat ik mijn zin niet krijg. Iets wat vrij kinderachtig van me is. Dan zie ik je denk ik Vrijdag. Tot vrijdag. Kus. Kus. Dan druk ik weg. Ik pak het telefoonboek en bel naar het politiebureau.


Reacties:


Melisande
Melisande zei op 23 aug 2010 - 10:45:
Dat over die bodyguard!
Goooo Tom!
Misschien gebeuren er dan wat minder ongelukken!
<3


realMe
realMe zei op 29 juli 2010 - 13:50:
stomme politie
(hoop dat het in het echt er niet zo aan toe gaat)

en natuurlijk lees ik verder als je terug van vakantie bent. waarom niet

maar snel verder jij.


adelain
adelain zei op 27 juli 2010 - 13:42:
mehee^^

liefteren