Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » Diamonts

Unfare

27 juli 2010 - 12:46

327

5

235



Diamonts

pov: Ria
Ik had Joe een klap verkocht en ben daarna de kamer uit gerend. Hoe kon die klootzak? Hij vond me vast te dik. Nog meer reden voor mijn Anorexia, ja ik heb Anorexia ik had het al toen ik 11 was nu geef ik gewoon over zonder dat ik het wil. Het is een soort dwangmatige Anorexia geworden. Ik kan er niks aan doen. Ik zakte langs de muur naar beneden ik wist echt niet meer wat ik moest doen, ik wist me geen raad. Ik kon ook niet weg ik zat vast op een boot met Joe. Ik hoorde de deur open gaan. Ik keek op daar stond hij dan. Joe. hij zag er niet meer boos uit, nee in tegestelling hij straalde kalmte en rust uit ik kon mijn rode hand afdruk op zijn wang zien. Ergens had ik wel medelijden met hem. Hij liep naar me toe en hurkte voor me neer en ging op 1 knie zitten. Hij ging toch niet doen wat ik dacht dat hij ging doen?
"Ria, het spijt me heel heel erg. Ik had niet zo mogen reageren. het spijt me daar voor echt. en ik wil niet dat er weer zo iets gebeurt want ik hou heel erg van je, en daarom wil ik mijn leven met jou delen". mijn adem stokte heel even. Hij haalde een doosje achter z'n rug vandaan en opende hem er zat een prachtige ring in met witte diamanten. "Ria, wil je met me trouwen?" ik wist niet wat ik moest zeggen. Dit ging me veel te vlug. Er zat een adertje onder het gras. ik keek hem vreemd aan. Zijn mondhoeken gleden steeds meer naar beneden. Ik stapte over mijn gedachtes en gevoelens heen en deed het tegenovergestelde van wat ik werkelijk wou "Ja". Zijn mondhoeken schoten weer naar boven en gaf me een knuffel en kuste me. Ik voelde mijn mondhoeken ook omhoog gaan misschien wilde ik het toch stiekem wel.


Reacties:


AleXx
AleXx zei op 29 aug 2010 - 9:36:
Verder!!!

Ik moet weten wat er verder gebeurd....

Mag ik een melding?

Xx


Lotte95
Lotte95 zei op 4 aug 2010 - 12:04:
LOVE IT snel verder!!


sadxangel
sadxangel zei op 2 aug 2010 - 18:54:
verder!!!<333
@ cullengirl ik liep ook achter, raar ?


saphira
saphira zei op 28 juli 2010 - 10:57:
Oh My Freakin' Hell!
Trouwennn!
Maar wie heeft haar zwanger gemaakt dan??
Ik moet het wetennn!!

Xx Snel verder??


Cullengirl
Cullengirl zei op 27 juli 2010 - 17:05:
<33333333333333333333333333333333333333

Oh My Freakin' Jonas!!!
he proposed!!
anyway.. ik liep weer een hoofdstuk achter ik vraag me echt af hoe ik dat telkens vergeet te lezen

maarjaa.. Snel verder!!