Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Twilight » Croyez en vos rêves,ils viennent. [twilight] » 1

Croyez en vos rêves,ils viennent. [twilight]

27 juli 2010 - 12:54

183

0

275



1

Ik voelde me nooit echt fijn bij mezelf. Ik voelde me een vreemde tegenover mijn ouders. Ik was niet de gene die veel zou verdienen. Maar ze gaven me alles. Ik zag mezelf liever met een man op de veranda. Een klein dochtertje met appelwangetjes. Al jaren droomde ik ervan. Een prinses zijn met een man. Maar ik was al 19 en had de ware nooit gevonden. Dat zou waarschijnlijk gebeuren als ik ouder was. Nu zou ik me gaan verdiepen in mijn werk. Ik zou morgen een gesprek hebben bij het politiebureau ze zochten een secretaresse voor de Chief. Ja ik ben net een paar uur in Forks en ik kan nu al gaan zoeken. Zoeken naar een baan. Maar dromen kon altijd. Een man zou ik ooit krijgen. Over een paar jaar misschien al. Een klein kind en een familie. Dromen bestonden om te leven. Je leeft ervoor. Net zoals de zuurstof had je het nodig.
Maar je humeur was daarbij welkom. En daar moet je wel voor slapen. En ik sloot mijn ogen. Om in een droomloze slaap te zaken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.