Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Far Away - DM » Part 15

Far Away - DM

27 juli 2010 - 20:57

204

0

141



Part 15

"Goedemorgen!" Ik knikte naar mijn vrienden en ging zitten.
"Wat is er?" Hermelien had het onmiddellijk gemerkt.
"Te weinig geslapen, dat is alles. En ik voel me een behoorlijke slet nu." Ze trok me medelevend naar zich toe.
"Ach, dat gaat wel over. Je hebt tenminste niets méér gedaan dan met hem gedanst." Ik besloot om meteen van onderwerp te veranderen.
"En jij? Heb jij meer gedaan dan alleen gedanst?" Ze werd knalrood, en Ron probeerde zich ineens te verstoppen achter Harry.
"Je meent het niet?" gilde ik enthousiast," zijn jullie nou samen?" Ze keken elkaar aan.
"Nou ja, min of meer. Maar we doen het rustig aan." Mijn glimlach werd en stuk oprechter, en fluitend begon ik aan mijn ontbijt.

Ik voelde een blik in mijn rug, rillingen kropen over mijn huid. Ik keek voorzichtig over mijn schouder. Het was hij, hij had zijn ogen op mij gericht. Ik slikte en keek weg. De tranen brandden weer, maar ik zou het hem niet gunnen. En toch kon ik het niet laten om nog een keer te kijken. Hij was gaan zitten, en lag het nu aan mij of keek hij verdrietig? Misschien had hij, net als ik, een woelige nacht gehad. Misschien had hij ook aan mij gedacht. Heel misschien...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.