Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm Your Favorite Drug <33 [Miniserie] » King of the World <33

I'm Your Favorite Drug <33 [Miniserie]

28 dec 2008 - 20:37

341

1

170



King of the World <33

Laila POV:
"Ik ben Popcorn, en ik zit hier vanwege drugs." grijns ik. Meer hoeft hij over ons niet te weten. Zelfs onze echte namen niet. Bill zucht. "Even serieus." We schudden onze hoofden. "Alleen als we prive praten op jou kamer." zeg ik. Hij is stil, blijkbaar denkt hij. "Kom mee dan." Hij is al opgestaan, en als twee hondjes volgen we hem braaf. We kunnen wel lief zijn.

Xenya POV:
"Waarom doen jullie nu zo aardig?" vraagt Bill verbaasd als we hem volgen zonder iets uit te halen. Als hij zijn deur voor ons opend moet Laila moeite doen niet te lachen. "Ben je emo fozo?" gier ik. Hij kijkt me sarcastisch aan. "Wat nou?" lach ik nog altijd. "Oke, wat is het nou serieus." zucht hij. "Ik heet Xenya en Popcorn werd 18 jaar geleden Laila genoemd ^^" zeg ik glimlachend. "Aparte namen, zijn jullie zusjes ofzo?" vraagt Bill.

Laila POV:
"Nee." Ik plof meteen neer op het bed, net als Xenya. "En waarom kwam je broer je nu pas opzoeken?" vraag ik. "Omdat niemand mag weten waar ik zit. Tom word meestal gevolgd als hij het huis verlaat. Net als ik vroeger. Stressfactor." antwoord hij. We kijken hem vragend aan. "Gevolgd? Zijn jullie belangrijk of geheim agenten fozo?" vraag ik. Bill zucht. "Belangrijk wel, maar niet geheim." lacht hij, een beetje heimelijk. "We waren, of zijn nog steeds, beroemd."

Xenya POV:
"Oeh, beroemd. Interesting, hoezo beroemd, ik ken je niet hoor. En ik wete veel van beroemde mensen af." mompel ik. Bill zucht. Hij zucht ook veel! "Woon jy onder een steen?" vraagt Bill lachend. Ik schud mijn hooft. "Ken je Tokio Hotel?" vraagt hij. "Hmhm, ik luister het niet, maar hoor het wel is op de radio. Goede muziek wel." merk ik op. "Dankje." zegt Bill glimlachend. "Ben jy dan de gitarist fozo? Zo'n type lijk jy me wel. Die gaan sneller aan de drugs." zeg ik. "Nee man, ik ben de zanger." lacht Bill, waarschijnlijk door mijn opmerking. "Jy hebt dan ook een geile stem. Vet climax dude." grijns ik.


Reacties:


SacredxSoul
SacredxSoul zei op 30 dec 2008 - 18:00:
nouhou nu weet ik gelijk wie wie schrijft
Climax he dat komt me erg bekend voor
Wel gaaf verhaal

Effe eten en dan de rest lesen

Xx.